Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
11.08.2020 17:42
până la 15.08.2020 18:00
până la 15.08.2020 18:00
2
Propunerea ofertelor
de la
15.08.2020 18:00
până la 25.08.2020 18:00
până la 25.08.2020 18:00
3
Licitaţie
de la
26.08.2020 13:00
până la 26.08.2020 13:51
până la 26.08.2020 13:51
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
385 487 MDL
Perioada clarificărilor:
11 aug 2020, 17:42 - 15 aug 2020, 18:00
Perioada de depunere a ofertelor:
15 aug 2020, 18:00 - 25 aug 2020, 18:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Mobilier pentru instituțiile preșcolare din mun. Ungheni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3600, MOLDOVA, Ungheni, locality, str. Națională nr. 7
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
11 aug 2020, 17:09
Data ultimilor modificări
12 aug 2020, 11:58
Achizitii.md ID
21027201
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 6 - Măsuță reglabilă pentru copii din 3 componente cu 8 locuri
Buget: 73684.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Dulap pentru îmbrăcăminte
Data:
12 aug 2020, 08:23
Subiectul întrebării:
Garantia bancara
Întrebare:
Buna ziua, scriti de garantia bancara, dar nu este stipulat cate procente.
Răspuns (12 aug 2020, 08:38):
Bună ziua, în documentația standard la p.3 Pregătirea ofertelor este stipulat 2% din valoarea ofertei fără TVA
Data:
14 aug 2020, 11:10
Subiectul întrebării:
Garantia pentru oferta
Întrebare:
Bună ziua, conform informatiei din documentatia standard solicitati ca Garantia pentru oferta să fie: a) emisă de o bancă comercială; b) transfer la contul autorităţii contractante, conform datelor bancare indicate, ceea ce nu este stipulat în anunțul de participare. În anunț se menționează numai despre Formularul garantiei bancare (F3.2). Solicităm să ajustați informatia, pentru a fi identică în ambele documente. Mulțumim.
Răspuns (14 aug 2020, 16:24):
Bună ziua, în documentația standard sunt stipulate modalitățile garanției de ofertă, în care noi doar am indicat datele bancare. Însă, conform anunțului de participare noi cerem să se prezinte formularul F3.2 emis de o bancă comercială
Data:
14 aug 2020, 11:17
Subiectul întrebării:
Garatia pentru bunurile ofertate
Întrebare:
Conform standardelor, se acordă o garanție de cel mult 24 luni pentru mobilierul din instituțiile preșcolare. DVS solicitați minim 5 ani. Considerăm și solicităm că ar fi binevenit faptul de a reexamina termenul pentru garantia bunurilor.
Răspuns (14 aug 2020, 16:30):
Bună ziua, vă conformați vă rog cerințelor autorității contracnte
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK