1
Perioada de actualizare
de la 17.08.2020 12:05
până la 27.08.2020 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.08.2020 00:00
până la 06.09.2020 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 375 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 aug 2020, 12:05 - 27 aug 2020, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 aug 2020, 0:00 - 6 sept 2020, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Procurarea a câte un laptop pentru instituția de învățământ primar și secundar din raionul Hîncești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str. M.Hâncu, 126, et. 4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Hincesti Directia Invatamant
Telefonul de contact
026923776
Datele achizitiei
Data publicării
10 aug 2020, 19:36
Data ultimilor modificări
25 aug 2020, 18:01
Valoarea estimată (fără TVA)
375 000 MDL
Achizitii.md ID
21027140
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str. M.Hâncu, 126, et. 4
Durata contractului
11 sept 2020 12:05 - 31 dec 2020 12:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Laptop CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri_tic_17082020.signed.pdf documentatia_standard_bunuri_tic_17082020.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard privind realizarea bunurilor
17.08.20 12:05
duae nou_tic_17082020.signed.pdf duae nou_tic_17082020.signed.pdf
Documentele la ofertă
FORMULARUL STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN
17.08.20 12:05
anunt_de_participare_tc_17082020.pdf anunt_de_participare_tc_17082020.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
17.08.20 12:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 398 375 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Depunerea unei singure oferte calificate și conformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări