1
Perioada de actualizare
de la 07.08.2020 16:16
până la 17.08.2020 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.08.2020 12:00
până la 28.08.2020 08:00
3
Licitaţie
01.09.2020 13:55
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 41 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 7 aug 2020, 16:16 - 17 aug 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 aug 2020, 12:00 - 28 aug 2020, 8:00
Începutul licitației: 1 sept 2020, 13:55

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Prezentarea planului de
mentenanță anual recomandat de producător;
Prezentarea certificatelor valabile de la producător ce permit ofertantului executarea lucrărilor propuse;
Curățare și lubrifiere părți mecanice și contacte de înaltă tensiune;
Reparații dispozitiv la solicitarea instituției;
Timpul intervenției max 24 ore, timp intervenție telefonică max 1 oră;
Alte lucrări de mentenanță recomandate de producător;
Eliberarea rapoartelor la finele fiecarei lucrări, indicând starea dispozitivului și ce s-a facut.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasia Balan
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
7 aug 2020, 15:27
Data ultimilor modificări
7 aug 2020, 16:16
Valoarea estimată (fără TVA)
41 666,67 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
416,67 MDL
Achizitii.md ID
21027061
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
31 aug 2020 08:00 - 31 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Mentenanța anuală SEIMENS Arcadis Avantic CPV: 50420000-5 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi chirurgical
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_servicii.semnat.pdf documentatia_standard_servicii.semnat.pdf
Criterii de evaluare
documentatia_standard semnat
7.08.20 16:16
documentatia_standard_servicii.docx
Criterii de evaluare
documentatia standard
7.08.20 16:16
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
duae.semnat
7.08.20 16:16
anunt de participare.semnat (2).pdf anunt de participare.semnat (2).pdf
tenderNotice
anunt de participare.semnat
7.08.20 16:16
duae.doc
Documentele la ofertă
duae
7.08.20 16:16

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IM Vivamed International SRL

Preţul ofertei: 40 180 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul și oferta corespunde cerințelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări