1
Perioada de actualizare
de la 10.08.2020 14:03
până la 15.08.2020 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.08.2020 00:00
până la 18.08.2020 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 160 115,79 MDL
Perioada clarificărilor: 10 aug 2020, 14:03 - 15 aug 2020, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 aug 2020, 0:00 - 18 aug 2020, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparații capitale a încăperilor GM M.Viteazul mun. Hîncești, unde este amplasat Serviciul de asistență psihopedagogică din cadrul Direcției Învățământ Hîncești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str. M.Hâncu, 126, et. 4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Hincesti Directia Invatamant
Telefonul de contact
026923776
Datele achizitiei
Data publicării
7 aug 2020, 12:10
Data ultimilor modificări
11 aug 2020, 18:30
Valoarea estimată (fără TVA)
160 115,79 MDL
Achizitii.md ID
21027045
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str. M.Hâncu, 126, et. 4
Durata contractului
24 aug 2020 13:50 - 30 dec 2020 13:50
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparații capitale a încăperilor GM M.Viteazul mun. Hîncești, unde este amplasat Serviciul de asistență psihopedagogică din cadrul Direcției Învățământ Hîncești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1170.0
Unități de măsură: Ar (100 m2)
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini sap.signed.pdf caiet de sarcini sap.signed.pdf
Specificaţie tehnică
CAIET DE SARCINI PENTRU CEREREA OFERTEI DE PREŢ 1. Denumerea beneficiarului de stat DIRECTIA INVATAMINT HINCESTI 2. Organizatorul procedurii de achiziţie DIRECTIA INVATAMINT HINCESTI 3. Obiectul achiziţiilor Lucrari de reparatii capital a incaperilor GM M. Viteazul mun. Hincesti, unde este amplasat Serviciul de asistenta psihopedagogica
10.08.20 14:03
anunt_de_participare_lucrari_di_sapp_07082020.pdf anunt_de_participare_lucrari_di_sapp_07082020.pdf
tenderNotice
ANUNȚ DE PARTICIPARE privind achiziționarea Lucrărilor de construcţii prin procedura de achiziție - COP
10.08.20 14:03
documentatia_standard_lucrari_11082020_sapp.signed.pdf documentatia_standard_lucrari_11082020_sapp.signed.pdf
Documentele la ofertă
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de lucrări Obiectul achiziţiei: Lucrări de reparații capitale a încăperilor GM M.Viteeazul mun. Hâncești, unde este amplasat Serviciul de asistență psihopedagogică din cadrul Direcției Învățământ Hîncești, Cod CPV: 45200000-9 Autoritatea Contractantă: Direcția Învățământ Hâncești Procedura achiziţiei: Cerere a Ofertelor de Preț
11.08.20 18:30
duae_lucrari_di_sapp_nou_11082020.signed.pdf duae_lucrari_di_sapp_nou_11082020.signed.pdf
Documentele la ofertă
FORMULARUL STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN
11.08.20 18:30
Documentele lotului
documentatia_standard_lucrari_august2020_sapp.docx
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de lucrări Obiectul achiziţiei: Lucrări de reparații capitale a încăperilor GM M.Viteeazul mun. Hâncești, unde este amplasat Serviciul de asistență psihopedagogică din cadrul Direcției Învățământ Hîncești, Cod CPV: 45200000-9 Autoritatea Contractantă: Direcția Învățământ Hâncești Procedura achiziţiei: Cerere a Ofertelor de Preț
10.08.20 14:03
caiet de sarcini sap.signed.pdf
CAIET DE SARCINI PENTRU CEREREA OFERTEI DE PREŢ 1. Denumerea beneficiarului de stat DIRECTIA INVATAMINT HINCESTI 2. Organizatorul procedurii de achiziţie DIRECTIA INVATAMINT HINCESTI 3. Obiectul achiziţiilor Lucrari de reparatii capital a incaperilor GM M. Viteazul mun. Hincesti, unde este amplasat Serviciul de asistenta psihopedagogica
10.08.20 14:03
duae_lucrari_di_sapp_nou_11082020.docx
Formularul standard al Documentului Unic de Achiziții European
11.08.20 18:30
documentatia_standard_lucrari_11082020_sapp.docx
ANUNȚ DE PARTICIPARE privind achiziționarea Lucrărilor de construcţii prin procedura de achiziție - COP
11.08.20 18:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Megacon Service

Preţul ofertei: 136 798,45 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta cu cel mai mic / scăzut preț
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL,,CONSTRONG,,

Preţul ofertei: 139 569,10 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Euromontaj CTI SRL

Preţul ofertei: 140 305,58 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări