1
Perioada de actualizare
de la 07.08.2020 11:17
până la 12.08.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.08.2020 10:00
până la 25.08.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 411 171,63 MDL
Perioada clarificărilor: 7 aug 2020, 11:17 - 12 aug 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 aug 2020, 10:00 - 25 aug 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Работы по реконструкции ул. Котовского в мун. Комрат (от ул. Гаврилюка до ул. Галацана), (2-я попытка).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3805, MOLDOVA, UTA Găgăuzia, mun.Comrat, str. Tretiacova, 36
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Лилия Кара
Telefonul de contact
+37379912837
Datele achizitiei
Data publicării
7 aug 2020, 11:01
Data ultimilor modificări
7 aug 2020, 11:17
Valoarea estimată (fără TVA)
1 411 171,63 MDL
Achizitii.md ID
21027034
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3805, MOLDOVA, UTA Găgăuzia, mun.Comrat, str. Tretiacova, 36
Durata contractului
27 aug 2020 11:16 - 30 dec 2021 11:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Работы по реконструкции ул. Котовского в мун. Комрат (от ул. Гаврилюка до ул. Галацана), (2-я попытка). CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
документы.zip
Clarificări pentru participanți
Приглашение к участию, DUAE, Стандартная документация, Техническое задание
7.08.20 11:17
Documentele lotului
документы.zip
Приглашение к участию, DUAE, Стандартная документация, Техническое задание
7.08.20 11:17

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"APS Service Grup"

Preţul ofertei: 969 939,45 MDL
Statut: Învingător
Motivul: является квалифицированным участником, который предоставил низкую цену
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL" Tenerab - Bas ciu"

Preţul ofertei: 1 399 996,25 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări