1
Perioada de actualizare
de la 04.08.2020 15:11
până la 09.08.2020 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.08.2020 16:00
până la 13.08.2020 16:00
3
Licitaţie
de la 14.08.2020 15:18
până la 14.08.2020 15:32
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 226 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 aug 2020, 15:11 - 9 aug 2020, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 aug 2020, 16:00 - 13 aug 2020, 16:00
Începutul licitației: 14 aug 2020, 15:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Consumabile pentru imprimante și copiatoare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tabunscic Tatiana
Telefonul de contact
022/250-231
Datele achizitiei
Data publicării
4 aug 2020, 11:01
Data ultimilor modificări
5 aug 2020, 17:48
Valoarea estimată (fără TVA)
226 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
226 MDL
Achizitii.md ID
21026872
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Durata contractului
24 aug 2020 14:52 - 30 dec 2020 14:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Consumabile pentru imprimante și copiatoare CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 130.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae consumabile 2020.pdf duae consumabile 2020.pdf
Documentele la ofertă
4.08.20 15:11
anunț de participare consumabile 2020-1.pdf anunț de participare consumabile 2020-1.pdf
tenderNotice
5.08.20 17:48
documentatia standard consumabile 2020-1.pdf documentatia standard consumabile 2020-1.pdf
Documentele la ofertă
5.08.20 17:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Radu" SRL

Preţul ofertei: 212 995 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În urma examinării și evaluării ofertelor depuse în cadrul procedurii grupul de lucru a decis să desemneze câștigător operatorul economic ce a oferit prețul cel mai mic și a corespuns cerințelor, ”RADU” SRL.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Venomnet-Lux

Preţul ofertei: 213 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 301 315 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări