1
Perioada de actualizare
de la 31.07.2020 16:55
până la 05.08.2020 13:06
2
Propunerea ofertelor
de la 05.08.2020 13:06
până la 13.08.2020 13:06
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 740 521 MDL
Perioada clarificărilor: 31 iul 2020, 16:55 - 5 aug 2020, 13:06
Perioada de depunere a ofertelor: 5 aug 2020, 13:06 - 13 aug 2020, 13:06
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

(repetat) Amenajarea pistelor de biciclete din str.Conev, mun. Bălți. Etapa II (de la str.Alexandru cel Bun pînă la str.Lesecico)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, p-ţa Independenţei, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
3 aug 2020, 13:06
Valoarea estimată (fără TVA)
740 521 MDL
Achizitii.md ID
21026793
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, mun.Bălți, str. Conev
Durata contractului
17 aug 2020 03:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
(repetat) Amenajarea pistelor de biciclete din str.Conev, mun.Bălți, Etapa II (de la str.Alexandru cel Bun pînă la str.Lesecico) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare - piste pentru ciclisti
Documentele la ofertă
anunt
31.07.20 16:55
Doc_standard_piste pentru ciclisti
Documentele la ofertă
FDA, formulare, lista cu cantitatile de lucrari, contract-model
31.07.20 16:55
DUAE
Documentele la ofertă
DUAE
31.07.20 16:55
Plan Conev Modificat Lung
Documentele la ofertă
desen tehnic
31.07.20 16:55
Anunt, FDA - repetat piste pentru ciclisti
Documentele la ofertă
PDF
1.08.20 08:49
Drum Conev-Et2- f .5
Documentele la ofertă
formularul nr.5
3.08.20 13:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Primaterax-nord

Preţul ofertei: 685 999 MDL
Statut: Anulat
Motivul: În scopul evaluării și constatării a minim trei oferte calificate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

MARSHARCON

Preţul ofertei: 708 325,57 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Operatorul economic SC “Primaterax-Nord” SRL care a oferit cel mai mic preț este descalificat, din următoarele considerente: 1. Documentul DUAE este întocmit de agentul economic pe formularul ce nu corespunde FORMULARULUI STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN, aprobat prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr.72 din 30.06.2020. 2. Agentul economic nu dispune de experiență similară privind pavarea trotuarelor, suficientă pentru a întruni cerința de calificare: suma celor două contracte executate în ultimul an de activitate în cuantum de 836 183 lei cu TVA este mai mică decît valoarea viitorului contract (888 625,00 lei cu TVA). De asemenea, nu a fost confirmată finalizarea lucrărilor respective prin procese verbale și recomandări (conform cerinței de la pct.15 (tabel) din Anunțul de participare). 3. Mostra de pavaj prezentată nu corespunde descrierii tehnice: se solicită h=6 cm, s-a propus h=3,5 cm. 4. Agentul economic a elaborat devizul-ofertă fără a fi respectate normativele în domeniu: NCM_L.01.01-2012 prevede la pct.5.3.4 Transportul se calculează şi se include în calcule conform datelor de facto sau medii pentru unitatea de măsură adoptată pentru materialul transportat (la m³, t, m², ş.a.) sau în procente din valoarea materialelor pentru 1 t-km de încărcătură. Din clarificările oferite de agentul economic reiese că cheltuielile de transport 3% incluse în devizul-ofertă au fost calculate din valoarea Utilajelor 15 180 lei x 3% = 455 lei, ceea ce este o încălcare a prevederilor Catalogului de prețuri nr.13-01-09 ținînd cont de coeficienții de trecere la prețurile actuale, ce reflectă cheltuielile reale, fapt menționat și în scrisoarea informativ-normativă ”Cu privire la determinarea valorii obiectivelor de construcții începînd cu 01 mai 2018”. Astfel, nu se respectă și prevederile de la pct.20.3 din Documentația standard pentru realizarea achiziţiilor publice de lucrări, aprobată prin ordinul MF nr.176 din 05.10.2018. 5. Agentul economic SC “Primaterax-Nord” SRL a prezentat confirmarea prețurilor pentru pavaj și bordură, de la furnizorul SC ”Iacobaș Construct”, Factura nr.6 247 din 19.08.2020, plătitorul și destinatarul căreia este compania SRL ”Calibcom”, care nu este participant la procedură. CONTRACTUL ESTE ATRIBUIT SRL ”MARSHARCON”. Operatorul economic SRL ”Marsharcon” a prezentat oferta care corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele ce ţin de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi utilaj specializat care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. S-a constatat că operatorul economic SRL „Marsharcon” a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzînd toate lucrările şi respectînd toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei, conform caietului de sarcini.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Nostalitserv-Prim SRL

Preţul ofertei: 714 062,44 MDL
Statut: Anulat
Motivul: În scopul evaluării și constatării a minim trei oferte calificate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

"VLADMIH COMPANY "

Preţul ofertei: 714 695 MDL
Statut: Anulat
Motivul: În scopul evaluării și constatării a minim trei oferte calificate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Obiectul achiziției - (repetat) Amenajarea pistelor de biciclete din str.Conev, mun. Bălți. Etapa II (de la str.Alexandru cel Bun pînă la str.Lesecico)
Data:
3 aug 2020, 11:04
Subiectul întrebării:
Cerinte
Întrebare:
Dupa caiet de sarcini - Forma 3 utilaj participantul are nevoie de: Compactor 5-6 t; Excavator pe pneuri cu motor termic de 0,21-0,39 mc buldoex; Buldozer 79kw (108CP); Autobasculanta-10t; Autocisterna 5-8 t cu dispozitive de stropire. Autoritatea contractanta din anuntul de participare punctul 15 (pozitia 16 (F3.11)) cere: freza, autogreder, repartizor finisor de mixturi asfaltice cu motor Pentru??? atit inca trebuie să dețină obligatoriu. Doar legea permite si arenda. Explicati Va rog!
Răspuns (3 aug 2020, 11:20):
Conform Declarației privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului (F 3.11), operatorul economic va specifica la rubricile corespunzătoare dacă utilajul este în dotare sau în arendă. Pentru utilajul arendat se va anexa contractul de arendă.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări