Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21026465
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
145 833,33 MDL
Perioada clarificărilor:
23 iul 2020, 10:19 - 28 iul 2020, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor:
28 iul 2020, 16:30 - 31 iul 2020, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de reparație a depozitului echipament a Direcției regionale „Centru” din str. Tighina, 34, mun. Chișinău
Informația despre anulare
Motivul anulării
Potrivit HG 669/2016 pct.150. Autoritatea contractantă, din proprie iniţiativă, precum şi la solicitarea Agenţiei, în urma controlului efectuat, va anula procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică de lucrări, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziţie publică de lucrări, în următoarele cazuri:
1) nu există cel puţin trei ofertanţi, care au întrunit condiţiile de calificare stabilite;
1) nu există cel puţin trei ofertanţi, care au întrunit condiţiile de calificare stabilite;
Data anulării
6 aug 2020, 15:46
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 iul 2020, 10:19
Data ultimilor modificări
6 aug 2020, 15:46
Achizitii.md ID
21026465
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lucrări de reparație a depozitului echipament a Direcției regionale „Centru” din str. Tighina, 34, mun. Chișinău
Buget: 145833.33 MDL
Anulată
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK