1
Perioada de actualizare
de la 22.07.2020 14:05
până la 01.08.2020 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 01.08.2020 09:30
până la 11.08.2020 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 46 083 MDL
Perioada clarificărilor: 22 iul 2020, 14:05 - 1 aug 2020, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 1 aug 2020, 9:30 - 11 aug 2020, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Dulap perete pentru jucării
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Braga Angela Chirița
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
22 iul 2020, 11:30
Data ultimilor modificări
23 iul 2020, 9:12
Valoarea estimată (fără TVA)
46 083 MDL
Achizitii.md ID
21026423
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Durata contractului
1 sept 2020 03:00 - 30 sept 2020 13:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Dulap perete pentru jucării CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare - mobilă 2020.semnat.pdf anunt_de_participare - mobilă 2020.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunt_de_participare
22.07.20 14:05
adresa institutiilor.xls
Clarificări pentru participanți
Adresele și telefoanele instituțiilor subordonate DETS sec. Ciocana.
22.07.20 14:05
Documentatia standard bunuri mobilă
Documentele la ofertă
Documentatia_standard
22.07.20 14:05
duae_0 (1).doc
Documentele la ofertă
Ordinul Ministrului Finanțelor nr.72 din 11.06.2020 aprobat formularului standard al Documentului unic de achiziţii european,
23.07.20 09:12
Documentele lotului
img_0002.jpg
22.07.20 14:05
img_0001.jpg
22.07.20 14:05
img_0004.jpg
22.07.20 14:05
img_0003.jpg
22.07.20 14:05
img_0005.jpg
22.07.20 14:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

R-Mobi Plus SRL

Preţul ofertei: 40 077,50 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul cade sub incidența temeiurilor de excludere
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Taticol SRL

Preţul ofertei: 45 600 MDL
Statut: Învingător
Motivul: SRL ,,Taticol’’ – oferta a fost desemnată câştigătoare la Lotul 1 ”Dulapuri p/u copii și banci”, Lotul 4 ”Dulapuri /raft p/u materiale didactice”, Lotul 8 ”Set: mesa p/u copii reglabilă cu / scaune reglabile”, Lotul 9 ”Bănci reglabile p/u elevi cu 2 locuri / scaune reglabile”, Lotul 11 ”Set mobilă”, Lotul 12 ”Paturi p/u copii cu spetează rontungită (fără saltea)”, Lotul 14 ”Dulap perete pentru jucării”.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări