1
Perioada de actualizare
de la 21.07.2020 15:41
până la 26.07.2020 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 26.07.2020 08:30
până la 03.08.2020 08:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 038 384 MDL
Perioada clarificărilor: 21 iul 2020, 15:41 - 26 iul 2020, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 26 iul 2020, 8:30 - 3 aug 2020, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a străzilor locale la Cartierul Fabrica de Zahăr din or. Fălești (repetat)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5901, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, Str. Ştefan cel Mare şi Sfînt 73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Cebotariov
Telefonul de contact
259-49043
Datele achizitiei
Data publicării
21 iul 2020, 15:32
Data ultimilor modificări
21 iul 2020, 15:41
Valoarea estimată (fără TVA)
1 038 384 MDL
Achizitii.md ID
21026393
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5901, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, Str. Ştefan cel Mare şi Sfînt 73
Durata contractului
5 aug 2020 08:00 - 31 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a străzilor locale la Cartierul Fabrica de Zahăr din or. Fălești (repetat) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documente de atribuire
21.07.20 15:41
anunt_de_participare.semnat.pdf anunt_de_participare.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
21.07.20 15:41
duae_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE
21.07.20 15:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ENERGIA SRL

Preţul ofertei: 958 939,47 MDL
Statut: Învingător
Motivul: preț cel mai scăzut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări