1
Perioada de actualizare
de la 20.07.2020 14:01
până la 22.07.2020 14:30
2
Propunerea ofertelor
de la 22.07.2020 14:30
până la 10.08.2020 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 83 300 MDL
Perioada clarificărilor: 20 iul 2020, 14:01 - 22 iul 2020, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor: 22 iul 2020, 14:30 - 10 aug 2020, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Notebook-uri (11 unități)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Ursu
Telefonul de contact
022400642
Datele achizitiei
Data publicării
20 iul 2020, 13:48
Data ultimilor modificări
20 iul 2020, 14:37
Valoarea estimată (fără TVA)
83 300 MDL
Achizitii.md ID
21026335
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
13 aug 2020 13:57 - 30 dec 2020 13:57
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
notebook-uri CPV: 30213300-8 - Computer de birou
Cantitatea: 11.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 76 277,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Grupul de lucru pentru achiziții, în baza criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului - Prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de valoare mică privind achiziționarea Echipamentului informatic (Notebook-uri), Cod CPV 30213300-8, operatorului economic ”BTS PRO” SRL cu prețul ofertei 76 277,50 MDL, fără TVA.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 83 290 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Accent Electronic

Preţul ofertei: 87 510 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Notebook
Data:
20 iul 2020, 14:37
Subiectul întrebării:
Anunt de particiapre si specificatia tehnica
Întrebare:
Stimati domni, va atragem atentia, la urmatoarele momente Lotul 1: Notebook: cerintele minime ce trebuie intrunite la parametrul Porturi: este scris in totalitate sub producatorul ASUS. motiv din care sunteti rugati sa modificati cerintele minime, pentru a permite unui mai mare numar de participanti sa oferteze. Prin acesta cerinta se favorizeaza o singura companie. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: de asemena sunt exagerati. Mai ales in conditiile de Pandemie, sa indicati un terme de doar 5 zile calendaristice pentru livrare este la fel arogant si doar cu scopul de a favoriza o singura companie ce dispune deja de acest echipament pe stoc,Agepi trebuie de asemena sa respecte legea achizitii publice chiar si pentru achizitii de valoare mica. Va multumim anticipat pentru receptivitate si respunsabilitate de cheltuire a banilor publici.
Răspuns (21 iul 2020, 12:44):
Stimate operator economic, Vă mulțumim pentru interesul manifestat și întrebarea acordată! Vă comunicăm faptul că în anunțul de paricipare, în specificațiile tehnice, sunt incluse cerințe minime ce trebuie întrunite de potențialii ofertanți. Astfel noi am cerut setul minimal de porturi care ar satisface necesitățile fucționale ale angajaților AGEPI ținînd cont de specificul activităților/atribuțiilor funcționale. În cerințele față de porturi noi am menționat (min), deci nimeni nu Vă îngrădește dreptul să propuneți echipamente ce pot avea caracteristici mai performante inclusiv porturi mai multe sau mai mai moderne decât cele cerute. O simplă căutare pe internet ne arată cel puțin 3 producători diferiți care ar fi conformi cerințelor la compartimentul porturi: 1. https://www.lenovo.com/gb/en/laptops/thinkpad/thinkbook-series/Lenovo-ThinkBook-15-IML/p/XXTBXTM8001 2. https://store.hp.com/us/en/mdp/elitebook--zbook---probook/hp-470-g7-notebook-3074457345617454669--1#!&tab=vao 3. https://www.dell.com/en-in/shop/laptops-2-in-1-pcs/new-inspiron-14-5490-laptop/spd/inspiron-14-5490-laptop/icc-c582502win8#techspecs_section. Cu referire la termenul de livrare 5 zile- această cerință se impune din necesitatea urgentă de asigurare a condițiilor corespunzătoare realizării atribuțiilor funcționale de la distanță ale angajaților AGEPI, ținînd cont de situația epidemiologică din țară, generată de infecția cu COVID-19, precum și ținînd cont de prevederile HG 381 din 12 iunie 2020, se impune necesitatea organizării procesului de lucru preponderent de la distanță, particularitățile căruia pot fi realizate exclusiv prin intermediul mijloacelor din domeniul tehnologiei informației și comunicațiilor. Prin urmare, în asemenea circumstanțe, respectivele echipamente reprezintă unul din elementele indispensabile realizării într-o manieră cît mai eficientă a atribuțiilor de serviciu.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări