1
Perioada de actualizare
de la 17.07.2020 16:24
până la 28.07.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.07.2020 10:00
până la 31.07.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 iul 2020, 16:24 - 28 iul 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 iul 2020, 10:00 - 31 iul 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
17 iul 2020, 15:23
Data ultimilor modificări
23 iul 2020, 14:51
Valoarea estimată (fără TVA)
500 000 MDL
Achizitii.md ID
21026299
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
6 aug 2020 16:17 - 31 dec 2020 16:17
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
serviciilor de colectare, transportare si de distrugere a deșeurilor spitalicești inclusiv COVID-19 CPV: 90500000-2 - Servicii privind deşeurile menajere şi deşeurile
Cantitatea: 30000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
model duae nou.doc
Documentele la ofertă
17.07.20 16:24
anunț de participare deseuri medicale 1.docx
tenderNotice
17.07.20 16:24
doc standard deseuri medicale.docx
Clarificări pentru participanți
17.07.20 16:24
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ecostat

Preţul ofertei: 495 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"UISPAC" S.R.L.

Preţul ofertei: 500 000 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări