Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 234 862,25 MDL
Perioada clarificărilor: 14 iul 2020, 14:40 - 24 iul 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 iul 2020, 10:00 - 4 aug 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot nr. 4 lucrări de reparație a interiorului bir. 301,302,303 sediul Primăriei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Brînză Snejana
Telefonul de contact
029921949
Datele achizitiei
Data publicării
14 iul 2020, 14:10
Data ultimilor modificări
14 iul 2020, 14:40
Valoarea estimată (fără TVA)
234 862,25 MDL
Achizitii.md ID
21026143
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Durata contractului
24 aug 2020 14:35 - 9 nov 2020 14:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 4 lucrări de reparație a interiorului bir. 301,302,303 sediul Primăriei CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.semnat.pdf anunt_de_participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare
14.07.20 14:40
grad 2 caiet.semnat.pdf grad 2 caiet.semnat.pdf
Documentele la ofertă
CS sistem de incalzire gradinita 2
14.07.20 14:40
birou nr. 303 caiet (2).semnat.pdf birou nr. 303 caiet (2).semnat.pdf
Documentele la ofertă
CS birou 303
14.07.20 14:40
duae_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE
14.07.20 14:40
birou nr.301 caiet (1).semnat.pdf birou nr.301 caiet (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
CS birou 301
14.07.20 14:40
cs ventilarea.semnat.pdf cs ventilarea.semnat.pdf
Documentele la ofertă
CS sistem de ventilare
14.07.20 14:40
documentatia_standard_lucrari (1).semnat.pdf documentatia_standard_lucrari (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentatia standard pentru achizitia de lucrari
14.07.20 14:40
birou nr.302 caiet (1).semnat.pdf birou nr.302 caiet (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
CS birou 302
14.07.20 14:40
casa de culcs2 (1).semnat.pdf casa de culcs2 (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
CS Palatul de cultura ”N. Botgros”
14.07.20 14:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

San Construct Grup

Preţul ofertei: 155 783,33 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări