Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21026006
1
Perioada de actualizare
de la
10.07.2020 08:21
până la 15.07.2020 08:00
până la 15.07.2020 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la
15.07.2020 08:00
până la 24.07.2020 10:00
până la 24.07.2020 10:00
3
Licitaţie
de la
27.07.2020 13:00
până la 27.07.2020 15:19
până la 27.07.2020 15:19
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
263 100 MDL
Perioada clarificărilor:
10 iul 2020, 8:21 - 15 iul 2020, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor:
15 iul 2020, 8:00 - 24 iul 2020, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Utilajului tehnologic pentru necesitățile instituțiilor de educație din subordinea DETS Buiucani
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
10 iul 2020, 8:21
Data ultimilor modificări
10 iul 2020, 11:11
Achizitii.md ID
21026006
MTender ID
CPV
39700000-9 - Aparate de uz casnic
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Cuptor electric pe aburi din inox 7 tave gr.158
Buget: 58333.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Fierbător electric industrial 100 l gr.143, 119
Buget: 21000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 6 - Mașină de tăiat legumele la bucătărie gr.87 gr.119, gr.157, gr.164, gr.215
Buget: 66700.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de part. de utilaj tehnologic.pdf
anunt de part. de utilaj tehnologic.pdf
Istoricul documentului
-
anunt de part. de utilaj tehnologic.pdf
anunt de part. de utilaj tehnologic.pdf
ID: 4ba56f6f-3f0c-4ceb-829d-dc33489e0226
tenderNotice
-
anunt de part. utilaj tehnologic.pdf
anunt de part. utilaj tehnologic.pdf
ID: 4ba56f6f-3f0c-4ceb-829d-dc33489e0226
tenderNotice
-
anunt de participare utilaj tehnologic.pdf
anunt de participare utilaj tehnologic.pdf
ID: 4ba56f6f-3f0c-4ceb-829d-dc33489e0226
tenderNotice
tenderNotice
anunt de participare utilaj tehnologic.pdf
10.07.20 09:20
documentatia standard (8).docx
Istoricul documentului
-
documentatia standard (8).docx
ID: 4f260d6a-05fc-4af2-acf0-861500674781
Documentele la ofertă
-
documentatia standard (8).docx
ID: 4f260d6a-05fc-4af2-acf0-861500674781
Documentele la ofertă
-
documentatia standard (8).docx
ID: 4f260d6a-05fc-4af2-acf0-861500674781
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
documentatia standard (8).docx
10.07.20 09:20
Data:
10 iul 2020, 11:11
Subiectul întrebării:
Termenul de livrare, variază
Întrebare:
10 zile în documentație ori 15 zile din anunț - nu este posibil. prima achiziție ați cerut 30 zile, noi solicitam cu toată stima și respectul 60 zile. cu pandemia asta numai în 15 zile se produce la fabrica și se fac actele de export-import, apoi încă dacă e cu noroc mai vine în o luna, dacă dai de transport... conștientizați acest lucru, va rugam.
Răspuns (10 iul 2020, 13:49):
acestea sunt conditiile in documentatia de atribuire
Data:
10 iul 2020, 11:11
Subiectul întrebării:
certificat obligatoriu de la Organul Național
Întrebare:
legea 131, art. 22 al. (2) În cazul în care operatorul economic nu deține un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractantă, aceasta din urmă are obligația de a accepta orice alte certificări prezentate de operatorul economic respectiv, în măsura în care acestea confirmă asigurarea unui nivel corespunzător al calității.
Răspuns (10 iul 2020, 13:50):
In conditiile in care certificatele respective corespund Legiinr. 131/2015
Data:
10 iul 2020, 11:11
Subiectul întrebării:
Condiții inadmisibile, aceleași greble - tender repetat
Întrebare:
Stimați bugetari, aveți o abordare neconstructiva fata de cerințele simple și clare din partea furnizorilor. exista doar 3 solicitări argumentate, elementare: 1) prelungiți va rugam termenul de livrare până la 2 luni (situația cu pandemia frânează interacțiunile cu făbricile și cu transportatorii); 2) reduceți va rugam termenul de garanție la 2 ani (exista temei legal, dar și povara economica pare a fi mai optima); 3) reformulați va rugam condițiile care nu au nimic în comun cu livrarea utilajelor, care țin de obligațiunile antreprenorilor de lucrări de profil: rețea electrica, de gaz, apeduct, canalizare, ventilare (aceste lucrări au alt cod CPV, exisa alte firme, alți bani alocați aparte). Deci, după cum vedeți nu se cere nimic neacceptabil - convocați va rugam ședința grupului de lucru, prezentați dovezile din clarificări de mai sus, chemați furnizorii. Daca importatorii nu participa, înseamna ca participa revanzatorii, cărora noi le vindem cu preț standard (nu de tender), la care intermediarii mai pun încă interesul lor astfel incit putem prognoza ca bugetul curent va fi depășit minim în cuantum de 85-105%. Daca extrapolam, tenderul va fi anulat și anulat, din nou și din nou, din lipsa de fonduri, până nu o sa ajustați cerințe, numai 3 cerințe. Fiti cumpătați și chibzuiți!
Răspuns (10 iul 2020, 13:51):
Termenul de livrare este 30 zile dat fiind faptul necesitatilor la redeschiderea IET
Data:
10 iul 2020, 11:19
Subiectul întrebării:
Licitatie
Întrebare:
Se repeta licitatia?? Sunt aceeasi institutii ca si la licitatia trecuta?
Răspuns (10 iul 2020, 13:51):
Evident
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK