1
Perioada de actualizare
de la 08.07.2020 11:22
până la 22.07.2020 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.07.2020 08:00
până la 27.07.2020 08:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 830 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 iul 2020, 11:22 - 22 iul 2020, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 iul 2020, 8:00 - 27 iul 2020, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de curăţenie in instituţie medicala (4 obiective a IMSP AMT Buiucani)

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Luca Carageale, 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iaşan Liliana
Telefonul de contact
022-74-19-16
Datele achizitiei
Data publicării
8 iul 2020, 11:22
Data ultimilor modificări
21 iul 2020, 10:15
Achizitii.md ID
21025857
CPV
90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
fisa date.docx
Documentele la ofertă
fisa date
8.07.20 11:22
duae.doc
Documentele la ofertă
duae.
8.07.20 11:22
anunt_de_participare.docx
Documentele la ofertă
anunt_de_participare
8.07.20 11:22
documentatia_standard_servicii.docx
Documentele la ofertă
documentatia_standard_servicii
8.07.20 11:22
Data:
21 iul 2020, 10:15
Subiectul întrebării:
Сlarificare
Întrebare:
1.Ce cantitate este necesară suportului hârtiei igienice, șter-garelor de unică folosință şi suportu-lui acesteea, săpunului lichid antibacterial și marka (sau specificații)? 2.Câtă hârtie igienică, șervețele de unică folosință, săpun antibacterian lichid aveți nevoie pe lună? 3. Cât de mult ai nevoie covorașe de protecție la intrare? 4.Câți metri pătrați trebuie calculat materialul antiderapant (indicați metrul pătrat și tipul suprafeței)? 5.Ce material antiderapant? 6. (26. Dat fiind faptul că Instituția este medicală personalul prestatorului răspunde de calitatea serviciilor prestate și poartă toată răspunderea pentru cazurile de aplicare amenzilor de către organele de control și etc.) Precizați cazurile? În conformitate cu ce lege se aplică pedeapsa contractantului? 7. (29. În perioada când merge reparația în clădirile beneficiarului se efectuează strângerea și evacuarea gunoiului, curățarea podelelor de vopsea și alte.)Înlăturarea deșeurilor de construcții este un tip de lucru specializat și trebuie să aibă un permis special. Care este volumul și tipul de deșeuri pentru evacuare? 8. (31. Covoarele trebuie să fie curățate de 2 ori pe an prin spălare și curățenie chimică la spălătorii specializate.) Câți metri pătrați este necesar pentru curățarea substanțelor chimice pe departament? 9. (32. Colaboratorii prestatorului efectuează colectarea inventarului moale murdar (ștergare, capoate, lingerie de pat, etc.), care se transmit la spălătorie. Inventarul moale curat se distribuie respective prin cabinete tot de către colaboratorii prestatorului.37. Se asigură colectarea materialului moale murdar (halate, ștergare, lingerie și etc.) cu transmiterea lor la spălătorie internă și înlocuirea lor cu cele curate aduse din spălătorie.) Aceste elemente sunt contrare recomandărilor Ministerului Sănătății privind situația epidemică a COVID-19. (Https://msmps.gov.md/legislatie/covid-19/protocoale-si-ghiduri-covid-19/) 10. (33. Prestatorul trebuie să asigure dozatoare pentru pregătirea soluțiilor dezinfectante.) Ce distribuitoare sunt necesare și cât de mult? Dacă se utilizează o soluție dezinfectantă cu săpun (sub formă de tabletă), sunt necesare distribuitoarele? 11. (O dată la 3 luni: - Întreţinerea pardoselilor tratate: aplicarea cerii şi lustruitul şi spălatul de fond al pardoselilor netratate;)Aplicarea unei acoperiri de ceară este tipică pentru podelele din marmură și necesită anumite condiții de lucru, crește, de asemenea, funcția de alunecare a podelei. Ce tip de pardoseală? câți metri pătrați trebuie să fie ceruți? 12. (In privinţa la taierea iarbei va fi oferit un pret la metru patrat pentru fiecare lucrare, va fi acordat ofertantului care va propune pretul cel mai mic luind intotdeauna in consideratie grila stabilită în contract.) Puteți clarifica acest punct? Câți metri pătrați pentru cosit? Cum va fi facturat furnizorul?
Răspuns (21 iul 2020, 15:36):
Buna ziua! Stimate operator economic toate întrebările adresate sunt parte component a ofertei privind prestarea serviciilor de curatenie in instituție medicala, in dependent de situația epidemiologica in tara. Suporturile sunt existente in caz daca se vor strica va fi necesitate de înlocuit ( șervetele de unica folosința minim 390 buc pe luna important e sa fie calitative ca sa nu se marunteasca sa ramana pe mana) Săpunul lichid antibacterian ca specificație sau producător este la discreția operatorul economic desemnat castigator ( sa fie cu glicerina sa nu usuce mâinile. 3. De cate 2 covorașe pentru fiecare edificiu al IMSP AMT Buiucani, care vor fi schimbate zilnic.4. 100 m2 x 4 edificiu al IMSP AMT Buiucani, de 2 ori pe zi . 5. Soluție antiderapanta sau sare. 6. Calitatea serviciilor de curatenie in institutie medicala este stipulate in anexa 2 Caietul de sarcini (obligații) privind prestarea serviciilor art 17 unde sunt descrise si enumerate toate masurile controlului calitatii, in caz de nerespectare amenzile sunt stabilite de organele de control. 7. In perioada reparatiilor – evacuarea deseurilor de constructie se efectuaza de catre operatorul economic care face lucrările de construcție, iar prestatorul serviciilor de curatenie îndeplinește servicii de curatarea podelelor igenizare si dereticare.8. Cantitatea totala de covoare este minim de 30 m2. 9. IMSP AMT Buiucani este instituție medicala de ambulatoriu, pacienții confirmați cu COVID-19 se tratează in instituții specializate . 10. Dozatoare sunt folosite pentru săpunul lichid, in instituțiile medicale pentru igienizarea mâinilor nu se folosește săpun solid. 11.Podele din marmura in conformitate cu cerințele de situație exeptionala COVID 19 sunt dezinfectate. 12.Ceia ce tine de cositul ierbii, este o opțiune in caz de necesitate. Facturat prestatorul va fi conform cerintelor stipulate in caietul de sarcini conform specificatiilor tehnice si de pret si anexele 1-12 la contractul de prestare a serviciilor de curatenie in institutie medicala. Va multumim O zi reusita
Data:
21 iul 2020, 16:40
Subiectul întrebării:
Сlarificare_2
Întrebare:
Buna ziua! Stimate client, vă rugăm să răspundeți la întrebările care au fost ratate : Câte distribuitoare sunt necesare de către departament sau total pentru hârtie igienică, săpun lichid și prosoape de unică folosință (conform articolului 1 din documentele de calificare)? Cât este necesar pentru fiecare departament sau total pentru săpun lichid și prosoape de unică folosință (conform punctului 1 din documentele de calificare)?
Răspuns (21 iul 2020, 21:18):
Buna seara! Va rugam sa recititi doaarece sunt raspunsurile la toate intrebarile - șervetele de unica folosința minim 390 buc pe luna important e sa fie calitative ca sa nu se marunteasca sa ramana pe mana) Săpunul lichid antibacterian ca specificație sau producător este la discreția operatorul economic desemnat castigator ( sa fie cu glicerina sa nu usuce mâinile. Va multumim o seara reusita
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.