1
Perioada de actualizare
de la 08.07.2020 08:28
până la 23.07.2020 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.07.2020 12:00
până la 18.08.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 854 500 MDL
Perioada clarificărilor: 8 iul 2020, 8:28 - 23 iul 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 iul 2020, 12:00 - 18 aug 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

---
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Drăgălin Cristian
Telefonul de contact
+37322212296
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
8 iul 2020, 8:28
Valoarea estimată (fără TVA)
3 854 500 MDL
Achizitii.md ID
21025839
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
1 sept 2020 03:00 - 31 mai 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de proiectare pentru executarea lucrărilor de reparație a îmbrăcămintei rutiere pe drumul R7 R14 – Drochia – Costeşti – frontiera cu România, km 29,00-59,50 CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare proiectare R7 km 29-59,5
Documentele la ofertă
Anunț de participare
8.07.20 08:28
FDA proiectare R7 km 29-59,5 engleza
Documentele la ofertă
FDA
8.07.20 08:28
Anunt participare proiectare R7 km 29-59,5 engleza
Documentele la ofertă
Anunț de participare
8.07.20 08:28
Documente licitatie proiectare R7 km 29-59,5
Documentele la ofertă
Documente de licitație
8.07.20 08:28
DUAE lucrari proiectare R7 km 29-59,5
Documentele la ofertă
DUAE
8.07.20 08:28

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Universinj

Preţul ofertei: 3 785 336 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.,,Administraţia de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1594185668169 din 24.08.2020 ce ţine de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1594185668169 din 18.08.2020, în vederea achiziţionării lucrărilor de proiectare pentru executarea lucrărilor de reparație a îmbrăcămintei rutiere pe drumul R7 R14 – Drochia – Costeşti – frontiera cu România, km 29,00-59,50, vă comunicăm următoarele: Oferta câştigătoare este cea care întruneşte toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Operatorii economici participanți conform documentelor de calificare au prezentat oferte care corespund cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţă similară, asigurare cu personal calificat care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare a ofertelor s-a constatat că operatorii economici participanţi au elaborat devizele în conformitate cu cerinţele caietului de sarcini și documentelor normative în vigoare și standardelor de stat. Cel mai mic preț cu corespunderea cerințelor înaintate a fost propus de operatorul economic S.R.L.,,Universinj” în sumă de 3 785 336,00 (trei milioane șapte sute optzeci și cinci mii trei sute treizeci și șase lei, 00 bani) fără TVA și 4 542 403 (patru milioane cinci sute patruzeci și două mii patru sute trei lei, 00 bani) inclusiv TVA. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător după expirarea termenului de așteptare de 11 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SA INTEXNAUCA

Preţul ofertei: 3 832 500 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Vizualizarea tuturor ofertelor pentru stabilirea minimului de 3 (trei) ofertanți calificați
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL Simbo-Proiect

Preţul ofertei: 3 843 141 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Vizualizarea tuturor ofertelor pentru stabilirea minimului de 3 (trei) ofertanți calificați
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări