Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 6 523 568,69 MDL
Perioada clarificărilor: 7 iul 2020, 14:02 - 17 iul 2020, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 iul 2020, 0:00 - 28 iul 2020, 0:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achizitionarea lucrarilor de reconstructie a perimetrulu de pază a Penitenciarului nr.7 Rusca

Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art. 71 alin. 1 lit b).
Argumentare: A fost depusa numai o singura oferta. Numărul de ofertanti/candidați care întunesc cerintele de calificare si selectie este mai mic decît numarul minim prevazut pentru aceasta procedura, deci , nu este suficient pentru a asigura o concurenta reală.
Data anulării
28 iul 2020, 16:32
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3411, MOLDOVA, Hînceşti, s.Rusca, s.Rusca, r-ul Hîncești
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Diana Alexandrov
Telefonul de contact
079273866
Datele achizitiei
Data publicării
7 iul 2020, 14:02
Data ultimilor modificări
28 iul 2020, 16:32
Achizitii.md ID
21025796
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
7 iul 2020, 15:33
Subiectul întrebării:
documentatia
Întrebare:
Spuneti va rog in documentatie este indicat termenul de executare 12 luni, iar mijloacele banesti sunt repartizati pe 3 ani. Antreprenorul general ce va fi obligat sa execute lucrarile in termen de 12 luni din contul banilor proprii si va astepta alocarile bugetare?
Răspuns (8 iul 2020, 11:18):
buna ziua, da antreprenorul va executa lucrarile in termen de 12 luni din contul banilor proprii. Ținind cont de sursele financiare alocate pentru anul 2020 , au fost planificati 1 761 000 lei. HG nr.1919 din 28.12.2016 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de planificare a contractelor de achiziţii publice, prevede ca Planul se modifică ori se completează dacă apar modificări în buget şi, respectiv, sînt identificate noi resurse financiare. În cazul cind vor fi identificate susre financiare suplimentare, se va modifica planul de achizitii si vor fi rederectionati banii pentru achitarea lucrarilor executate la obiectivul dat.
Data:
7 iul 2020, 15:34
Subiectul întrebării:
documentatia
Întrebare:
Garantia de buna executie - in ce termen și in ce conditii va fi restituita aceasta garantie ?
Răspuns (8 iul 2020, 08:21):
Buna ziua, pct.3.7 al modeluluii de contract din capitolul V documentatia standard prevedein ce termen și in ce conditii va fi restituita garantia de buna executie
Data:
8 iul 2020, 08:40
Subiectul întrebării:
documentatia
Întrebare:
COntractul de Antrepriza anexat la documentatie 6.11Garanţia de bună execuţie se va restitui Antreprenorului general în baza notificării Beneficiarului către Benificiar. Notificarea se va face după semnarea procesului-verbal de recepţie finală în cel mult 15 zile. iar 3.7 Garanţia de bună execuţie se va restitui Antreprenorului general în baza notificării Beneficiarului către agentul bancar. Notificarea se va face după semnarea procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor în cel mult 15 zile. care este adevarul?
Răspuns (8 iul 2020, 09:51):
cu referire la pct.6.11 din Contractul de antrepiza anexat la documentatie, este o eroare in loc de agentul bancar s-a tiparit cuvintul Beneficiar. Corect este agentul bancar.
Data:
8 iul 2020, 10:06
Subiectul întrebării:
documentatia
Întrebare:
pct.6,11 Notificarea se va face după semnarea procesului-verbal de recepţie finală în cel mult 15 zile. iar pct. 3.7 Notificarea se va face după semnarea procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor în cel mult 15 zile - in pct 6,11 e scris receptia finala pct. 3,7 receptia la terminarea care e adevarul notificarea se va face peste 15 zile de la receptia finala sau la terminarea
Răspuns (8 iul 2020, 10:26):
Notificarea se va face după semnarea procesului-verbal de recepţie finală în cel mult 15 zile
Data:
8 iul 2020, 12:04
Subiectul întrebării:
documentatia
Întrebare:
dupa ce termen de la terminarea lucrarilor se va face receptia finala lucrarilor
Răspuns (8 iul 2020, 12:51):
pnct 10 al HG nr.285 din 23.05.1996 cu privire la aprobarea Regulamentului de recepţie a construcţiilor şi instalaţiilor aferente, prevede ca investitorul va fixa data începerii receptiei finale în maximum 15 zile calendaristice de la notificarea terminării lucrărilor de catre Antreprenor
Data:
8 iul 2020, 13:42
Subiectul întrebării:
documentatia
Întrebare:
pct. 10 prevede 15 zile calendaristice de la notificarea terminării lucrărilor organizarea receptiei la terminarea lucrarilor nu la receptia finala deaceea si intrebam la cit timp de la receptia la terminarea lucrarilor va fi receptia finala
Răspuns (9 iul 2020, 10:15):
buna ziua. Conform HG nr.285 din 23.05.1996 cu privire la aprobarea Regulamentului de recepţie a construcţiilor şi instalaţiilor aferente, pct.36 Receptia finala este convocata de investitor in cel mult 15 zile dupa expirarea perioadei de garantie prevazute in contract. Pct.9.1 al modelului de contract de antrepiza anexat la documentatie, perioada de garantie pentru lucrarile de reconstructie a perimetrului de paza a Penitenciarului nr.7 Rusca este de minim 5 ani.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.