Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 1 097 650 MDL
Perioada clarificărilor: 8 iul 2020, 15:58 - 20 aug 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 aug 2020, 10:00 - 15 sept 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot 1 Panou interactiv (Interactiv flat panel display)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Gherman
Telefonul de contact
022 23-35-03
Datele achizitiei
Data publicării
7 iul 2020, 13:16
Data ultimilor modificări
12 aug 2020, 16:04
Valoarea estimată (fără TVA)
1 097 650 MDL
Achizitii.md ID
21025791
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Durata contractului
16 sept 2020 03:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Instalare, configurare și mentenanță (Installation, configuration and maintenance) CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Panou interactiv (Interactiv flat panel display) CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 14.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
8.07.20 15:58
announcement of participation.semnat.pdf announcement of participation.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Announcement of participation
14.07.20 16:08
anunt_de_participare.semnat.pdf anunt_de_participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț_de_participare
14.07.20 16:08
documentatia_standard.docx
Documentele la ofertă
Documentația_standard
14.07.20 16:08
Istoria licitației
Vezi licitația
Lot 1 Panou interactiv (Interactiv flat panel display)
Data:
10 iul 2020, 09:23
Subiectul întrebării:
Optoma op751rke
Întrebare:
Stimați domni. După analiza caietului de sarcini pentru unele categorii de echipamente este nevoie de remarcat, că spre exemplu, parametrii tehnici sunt facute exclusive pentru Optoma op751rke https://www.optomaeurope.com/product-details/op751rke#specifications , deoarece alte modele – nu au in gama sa toate caracteristicile indicate proprietare apartelor indicate. Rugăm să revizuiți caietul de sarcini ca parametrii solicitați al echipamentelor să corespundă „art. 37 Regulile privind descrierea bunurilor, lucrărilor și serviciilor din Legea 131/2015” și practicii ERASMUS+, care după părerea noastră nu presupune urmarea intereselor unor companii concrete sau producători.
Răspuns (14 iul 2020, 14:03):
Bună ziua! Cu scopul asigurării accesului egal la procedura de achiziție și asigurarea unui grad sporit de concurență, informăm că a fost revizuit caietul de sarcini pentru loturile: LOT 1 Panou interactiv, LOT 2 Tablă interactivă cu proiector, LOT 3 Prezidiu electronic/digital, LOT 4 Tablă interactivă. Documentele cu noi modificări sunt atașate în sistem.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări