1
Perioada de actualizare
de la 06.07.2020 15:09
până la 15.07.2020 10:54
2
Propunerea ofertelor
de la 15.07.2020 10:54
până la 22.07.2020 10:54
3
Licitaţie
de la 23.07.2020 15:00
până la 23.07.2020 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 510 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 iul 2020, 15:09 - 15 iul 2020, 10:54
Perioada de depunere a ofertelor: 15 iul 2020, 10:54 - 22 iul 2020, 10:54
Începutul licitației: 23 iul 2020, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Consultanța pentru proiectul va consta într-o asistare sistematică și obiectivă a intervenției în desfășurare și a finalizării, proiectarea, implementarea și rezultatele acestuia. Scopul este de a determina relevanța și îndeplinirea obiectivelor, eficiența dezvoltării, eficacitatea, impactul și durabilitatea.
Consultanța va furniza informații credibile și utile, permițând încorporarea lecțiilor învățate în procesul de luare a deciziilor atât a destinatarilor, cât și a donatorilor. Consultanța se referă, de asemenea, la procesul de determinare a valorii sau semnificației unei activități, politici sau intervenții începând cu planificarea, în timpul implementării și la finalizarea proiectului.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tiutiunnicov Rodica
Telefonul de contact
068928555
Datele achizitiei
Data publicării
6 iul 2020, 14:25
Data ultimilor modificări
13 iul 2020, 9:14
Valoarea estimată (fără TVA)
510 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
510 MDL
Achizitii.md ID
21025744
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Durata contractului
29 iul 2020 15:06 - 31 dec 2020 15:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de consultanță pentru proiectul COMINF/3.1/1 CPV: 79400000-8 - Consultanţă în afaceri şi în management şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
invitatia ro_sc.semnat.pdf invitatia ro_sc.semnat.pdf
tenderNotice
invitație de participare (traducerea neoficială)
6.07.20 15:09
b8o5_itt_simp_ro.pdf b8o5_itt_simp_ro.pdf
Criterii de eligibilitate
condiții generale (traducerea neoficială)
6.07.20 15:09
b8o2_contract_simp_en_r.pdf b8o2_contract_simp_en_r.pdf
Model de сontract
model de contract ( limba engleză varianta oficială)
6.07.20 15:09
invitatia en_sc.semnat.pdf invitatia en_sc.semnat.pdf
tenderNotice
anunț de participare ( limba engleză varianta oficială)
6.07.20 15:09
b8o3_contractnotice_simp_en_r.pdf b8o3_contractnotice_simp_en_r.pdf
Documentele la ofertă
anunț de contractare ( limba engleză varianta oficială)
6.07.20 15:09
b8d_annexigc_en.pdf b8d_annexigc_en.pdf
Criterii de eligibilitate
condiții generale ( limba engleză varianta oficială)
6.07.20 15:09
b8d_annexigc_ro.pdf b8d_annexigc_ro.pdf
Documentele la ofertă
condiții generale (traducerea neoficială)
6.07.20 15:09
b8o2_contract_simp_ro.pdf b8o2_contract_simp_ro.pdf
Model de сontract
model de contract (traducerea neoficială)
6.07.20 15:09
b8o5_itt_simp_en_r.pdf b8o5_itt_simp_en_r.pdf
Criterii de evaluare
instrucțiuni pentru ofertanți ( limba engleză varianta oficială)
6.07.20 15:09
b8o3_contractnotice_simp_ro.pdf b8o3_contractnotice_simp_ro.pdf
Documentele la ofertă
anunț de contractare (traducerea neoficială)
6.07.20 15:09
forms_tobe_submitted.zip
Documentele la ofertă
formulare obligatorii ce trebuie prezentate pentru procedură
6.07.20 15:09
Documentele lotului
b8f_annexiitorglobal_en_r.pdf
termeni de referință (traducerea neoficială)
6.07.20 15:09
b8f_annexiitorglobal_en_r.pdf
termeni de referință ( limba engleză varianta oficială)
6.07.20 15:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Rapid Link SRL

Preţul ofertei: 496 980 MDL
Statut: Învingător
Motivul: prețul cel mai scăzut și corspunderea tuturor cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Preţul ofertei: 497 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii de consultanță pentru proiectul COMINF/3.1/1
Data:
13 iul 2020, 09:14
Subiectul întrebării:
Aferent stadiului actual al proiectului
Întrebare:
Rugăm respectuos să precizați care este stadiul actual al proiectului COMINF/3.1/1 ?
Răspuns (13 iul 2020, 10:09):
Proiectul la moment este în luna 12 de implementare din totalul de 36 luni
Servicii de consultanță pentru proiectul COMINF/3.1/1
Data:
13 iul 2020, 09:18
Subiectul întrebării:
Manager de proiect si responsabilitățile acestuia!
Întrebare:
Conform înțelegerii noastre, Contractorul va trebui să lucreze îndeaproape atât cu Beneficiarul, cât și cu Contractantul proiectului COMINF/3.1/1 . In acest context, vă rugăm sa precizați: are Contractantul din proiectul COMINF/3.1/1 alocat un Manager de Proiect ? In caz de răspuns afirmativ, vă rugăm să precizați care sunt responsabilitățile acestuia, din perspectiva relației cu Contractorul proiectului 21025744 și cu Beneficiarul.
Răspuns (13 iul 2020, 10:54):
Proiectul fiind unul complex prevede relatii de subordonare catre finantator care este reprezentat prin 2 institutii Autoritatea de Management a programului care are drept sarcina administrarea contractului de grant si Secretariatul Tehnic Comun care are drept sarcina monitorizarea si controlul implementarii proiectului COMINF/3.1/1. Din partea de administrare activitatilor interne ale proiectului mentionat in cadrul acestuia este creată echipa management a proiectului compusa din 7 membrii (Manager, Asisten, Financiar, Juridic, Achizitii, 2 Experti TIC). Echipa de proiect are in sarcina s-a managementul tuturor activitatilor planificate in aplicatia proiectului icit sa asigurea buna implementare si in termen a tuturor activitatilor si obtinerea livrabilelor planificate. Rolul consultantei in acest proiect este de a asigura o ghidare teoretica si practica in initierea, planificarea, implementarea, contolul, monitorizarea si inchiderea activităților proiectului prin aplicarea metodologiilor moderne în Managenentul proiectelor, furnizarea de documente completate pe proiect fie tip fie la solicitarea AM/STI, managementul schimbărilor, riscurilor, factorilor cointeresați, raportări, etc. Astfel, consultantul prin activitatea sa trebuie să execute toate activitățile necesare unei bune implementări a proiectului și să dubleze activitatea Echipei de management a Beneficiarului cu o singură diferență lipsa factorului decizional care rămîne în seama Beneficiarului.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări