1
Perioada de actualizare
de la 01.09.2020 12:24
până la 11.09.2020 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.09.2020 00:00
până la 16.09.2020 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 sept 2020, 12:24 - 11 sept 2020, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 sept 2020, 0:00 - 16 sept 2020, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii privind elaborarea studiului de fezabilitate și a proiectelor de execuție pentru reconstruirea imobilelor existente și construirea boxelor pentru autospeciale din str. Korolenco 7, mun. Chișinău.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Ciobanu
Telefonul de contact
078882830
Datele achizitiei
Data publicării
6 iul 2020, 11:18
Data ultimilor modificări
1 sept 2020, 12:24
Valoarea estimată (fără TVA)
400 000 MDL
Achizitii.md ID
21025734
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Durata contractului
16 sept 2020 08:00 - 31 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Potrivit caietului de sarcini anexat CPV: 79314000-8 - Studiu de fezabilitate
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr. 1 . caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
1.09.20 12:24
duae_0 (1).doc
Documentele la ofertă
DUAE
1.09.20 12:24
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
Anunț de participare
1.09.20 12:24
documentatia_standard_servicii.docx
Documentele la ofertă
Documentația standart
1.09.20 12:24

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TENDEX CONSULTING

Preţul ofertei: 355 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

GENESISARCH-GROUP

Preţul ofertei: 392 000 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

"Maistcons Grup" SRL

Preţul ofertei: 3 750 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări