1
Perioada de actualizare
de la 03.07.2020 20:11
până la 13.07.2020 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 13.07.2020 08:30
până la 03.08.2020 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 18 726 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 iul 2020, 20:11 - 13 iul 2020, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 13 iul 2020, 8:30 - 3 aug 2020, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conceptul reparatiei curente ale cailor de comunicatii si amenajarii parcului "La Izvor”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tamara Roșca
Telefonul de contact
079602215
Datele achizitiei
Data publicării
3 iul 2020, 19:54
Data ultimilor modificări
8 iul 2020, 11:22
Valoarea estimată (fără TVA)
18 726 000 MDL
Achizitii.md ID
21025686
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Durata contractului
10 aug 2020 08:18 - 31 dec 2020 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Conceptul reparatiei curente ale cailor de comunicatii si amenajarii parcului "La Izvor” CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Hectar
Documentele procedurii de achiziție
img_0002.pdf img_0002.pdf
tenderNotice
anunț de participare
8.07.20 11:20
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
documentația standard
8.07.20 11:20
duae 2020.docx
Documentele la ofertă
DUAE
8.07.20 11:20
img_0003.pdf img_0003.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
8.07.20 11:22
Documentele lotului
documentația standard.docx
cerințe pentru documentația de atribuire
3.07.20 20:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MAGDA SRL

Preţul ofertei: 15 832 830,57 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

STACI GRUP

Preţul ofertei: 16 156 029,40 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta și actele prezentate corespund cerințelor documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Varincom SRL

Preţul ofertei: 19 574 905 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări