1
Perioada de actualizare
de la 02.07.2020 09:58
până la 13.07.2020 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.07.2020 08:00
până la 20.07.2020 08:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 838 075 MDL
Perioada clarificărilor: 2 iul 2020, 9:58 - 13 iul 2020, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 iul 2020, 8:00 - 20 iul 2020, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea lucrărilor de iluminat stradal din str. Podgorenilor, str. Fatarilor, str. Iasului, str. Dimo, str-la Stefan Voda, str. Hotinului pina la numarul 39 , din oraşul Durleşti, mun. Chişinău REPETAT

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eleonora Saran
Telefonul de contact
022584478
Datele achizitiei
Data publicării
2 iul 2020, 9:58
Data ultimilor modificări
10 iul 2020, 8:50
Achizitii.md ID
21025537
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt.semnat.pdf anunt.semnat.pdf
tenderNotice
6.07.20 16:58
documentatie.semnat.pdf documentatie.semnat.pdf
Documentele la ofertă
6.07.20 16:58
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
6.07.20 16:58
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
8.07.20 17:08
1 fatarilor.semnat.pdf 1 fatarilor.semnat.pdf
billOfQuantity
10.07.20 08:50
1 dimo.semnat.pdf 1 dimo.semnat.pdf
billOfQuantity
10.07.20 08:50
1 iasului.semnat.pdf 1 iasului.semnat.pdf
billOfQuantity
10.07.20 08:50
1 hotinului.semnat.pdf 1 hotinului.semnat.pdf
billOfQuantity
10.07.20 08:50
1 podgorenilor.semnat.pdf 1 podgorenilor.semnat.pdf
billOfQuantity
10.07.20 08:50
1 stefan voda.pdf 1 stefan voda.pdf
billOfQuantity
10.07.20 08:50
Data:
6 iul 2020, 16:15
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Buna ziua.Va rugam sa ne concretizati garantia bancara se poate si scrisoare si transfer la contul Primariei?
Răspuns (6 iul 2020, 16:16):
Buna ziua! Garantia bancara este nevoie sa fie emisa de o banca comerciala.
Data:
6 iul 2020, 16:19
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
In documentatia standart sunt date rechizitele bancare unde se poate efectua transfer dar in anunt este scris in forma de scrisoare. Nu este clar sub ce forma se cere?
Răspuns (6 iul 2020, 16:22):
Oferta va fi însoţită de o Garanţie pentru ofertă (emisă de o bancă comercială)
Data:
6 iul 2020, 16:23
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Buna ziua.Va rugam sa fie incarcate in sistem documentele semnate de catre Autoritatea Contractanta .Este o incalcare a legislatiei .
Răspuns (6 iul 2020, 16:59):
Modificarea a fost efectuata.
Data:
6 iul 2020, 16:26
Subiectul întrebării:
Documentatia standart
Întrebare:
b) Garanţia pentru ofertă prin transfer la contul autorităţii contractante, conform următoarelor date bancare: Platitor: MF-TT Chisinau-bugetul municipiului Primaria or.Durlesti Adresa: MD-2003, or.Durlesti, str.Alex.cel Bun 5 Cod fiscal: 1007601009679 Prestatorul platitor: Ministerul Finantelor Trezoreria de Stat Telefon: 022 58 55 98 Fax: 022 58 44 78 Primar: Şaran Eleonora Contabil-sef: Vitiuc Larisa IBAN GARANTIE BANCARA: MD35TRPCDV518410A00787AA Explicati va rog aceste date pentru ce sunt?
Răspuns (6 iul 2020, 16:59):
Modificarea a fost efectuata.
Data:
7 iul 2020, 09:06
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Sunt obligatorii spre prezentare a actelor din caietul de sarcini pct. 3.4 Documente care să ateste respectarea condiţiilor tehnice, in cazul in care nu ati facut referinta la ele in anuntul de participare?
Răspuns (8 iul 2020, 09:48):
Descrierea tehnica a produselor, în special a corpurilor de iluminat, semnate in original de catre producător și avizate de ofertant.
Data:
8 iul 2020, 16:23
Subiectul întrebării:
Clarificari la caietul de sarcini
Întrebare:
Cheltuieli limitate: de ce asigurarea sociala e 27,5%? argumentati.
Răspuns (8 iul 2020, 16:30):
Buna ziua. Stimate Operator economic solicitam respectuos sa nu blocati intentionat Procedura data. Caietul de sarcini a fost elaborat de catre specialistii in domeniu in anul 2019 cind asigurarea sociala era 27,5%. Va multumesc.
Data:
8 iul 2020, 17:00
Subiectul întrebării:
Documentatia standart
Întrebare:
Buna ziua.Va rugam sa fie incarcate in sistem documentele semnate de catre Autoritatea Contractanta.DUAE.
Răspuns (8 iul 2020, 17:01):
Toate documentele sunt semnate.
Data:
8 iul 2020, 17:02
Subiectul întrebării:
Documentatia standart
Întrebare:
duae.doc .NUI SEMNAT.
Răspuns (8 iul 2020, 17:09):
ESTE INCARCAT DUAE SEMNAT
Data:
9 iul 2020, 10:31
Subiectul întrebării:
referitor la lista de cantitati
Întrebare:
Buna ziua . Nu va suparati, nu dorim sa cream impedimente pentru petrecerea concursului, dar D-voastra scriind cheltuielile concrete...27,5%, 7%, 2%,14,5%,76% , 6%... ne obligati , sa urmam indicatiile caietului de sarcini, si le percepem ca o conditie obligatorie a beneficiarului? (intelegem ca devizul a fost intocmit cind erau in vigoare asigurarile sociale si medicale 27,5%, acum la moment noi trebuie sa aplicam , 22,5%, care e in vigoare, , si sa intelegem ca suma estimativa a investorului nu a fost recalculata) ?
Răspuns (10 iul 2020, 08:50):
Documentatia a fost modificata
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.