Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
381 000 MDL
Perioada clarificărilor:
1 iul 2020, 16:02 - 15 iul 2020, 13:15
Perioada de depunere a ofertelor:
15 iul 2020, 13:15 - 22 iul 2020, 13:15
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Servicii de elaborare a documentației de proiect
Informația despre anulare
Motivul anulării
Procedura de achiziție se anulează pentru a fi efectuată Licitație deschisă
Data anulării
14 iul 2020, 9:31
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
1 iul 2020, 16:02
Data ultimilor modificări
14 iul 2020, 9:31
Achizitii.md ID
21025504
MTender ID
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - 4.Elaborarea documentatiei de proiect Organizarea si amenajarea terenurilor sport extern și activități externe curriculare (sec.Rîșcani)
Buget: 98000.0 MDL
Anulată
Lotul nr. 2 - 1.Elaborarea documentatiei de proiect Amenajarea zonei de odihnă și agrement (zonă verde pentru recreere) cu suprafața de – 0,72 ha.
Buget: 80000.0 MDL
Anulată
Lotul nr. 3 - 5.Elaborarea documentației de proiect Restabilirea panoului de acoperire a etajului tehnic conform expertizei
Buget: 25000.0 MDL
Anulată
Data:
2 iul 2020, 13:00
Subiectul întrebării:
Licitatie electronica
Întrebare:
Buna ziua, Schimbati licitatia electronica in COP. Din motiv ca:LEGE Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice Articolul 63. Licitaţia electronică (1) Licitaţia electronică reprezintă un proces repetitiv care implică mijloace electronice de prezentare, în ordine descrescătoare, a noilor preţuri şi a noilor valori referitoare la anumite elemente ale ofertelor, care intervin după o primă evaluare completă a ofertelor, permiţînd clasificarea lor în baza unor metode automate de evaluare. Anumite contracte de achiziții publice de lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice.
Răspuns (2 iul 2020, 13:37):
Vă informăm că în sistemul achizitii md automat este bifat licitație electronică și ca urmare nu poate fi corectat de către autoritatea contractantă.
Data:
2 iul 2020, 13:02
Subiectul întrebării:
Suma estimativa
Întrebare:
Buna ziua, suma estimativa fara tva este calculata corect ?
Răspuns (2 iul 2020, 13:42):
este calculat corect
Data:
8 iul 2020, 15:15
Subiectul întrebării:
Schimbarea licitației electronice în licitaţie deschisă
Întrebare:
Articolul 63, partea (1) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice prevede că „Anumite contracte de achiziții publice de lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice”. Mai mult, Articolul 7 din Regulamentul privind achizițiile de bunuri și servicii prin solicitarea ofertelor de preț aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10/10/2018 prevede că contractele de achiziții publice pentru achiziționarea de bunuri sau prestarea de servicii care nu pot face obiectul licitației electronice sunt aprobate de desfășurarea altor tipuri de proceduri de achiziții publice, respectiv licitație deschisă și limitată, negocieri cu publicarea prealabilă a unui anunț privind participarea și dialogul competitiv. Având în vedere faptul că la publicarea unei licitații pentru solicitarea de oferte de preț pentru achiziționarea de servicii pe platformă, nu este posibilă eliminarea funcției de „licitație electronică”, va trebui să anunțați o procedură de achiziție publică repetată, dar nu solicitând oferte de preț, ci prin efectuarea de licitații deschise. Este demn de remarcat faptul că, în acest fel, programul vă permite să utilizați licitația după bunul plac.
Răspuns (8 iul 2020, 16:34):
Nu putem schimba tipul procedurii
Data:
9 iul 2020, 15:02
Subiectul întrebării:
Depistarea încălcărilor
Întrebare:
Citiți mesajul în întregime ... „conform art. 63 alin. (1) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și pct. 7 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, anumite contracte de achiziții publice de bunuri, lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice”, - a răspuns oficial Agenția Achiziții Publice la întrebarea dacă utilizarea licitației electronice este obligatorie (vezi pe portalul AAP, rubrica „ÎNTREBĂRI FRECVENTE”, pct. 24). Prin urmare, clarificați vă rog de ce nu anulați procedura dată și inițiați una nouă? La inițierea unei proceduri noi, în loc de COP, selectați LP. La selectarea LP, licitația electronică este la dorință, respectiv bifa poate fi scoasă, soluția dată e cea mai potrivită.
Răspuns (9 iul 2020, 15:34):
Daca sunteti atenti veti oserva ca tip procedurii este COP. Insa conform regulamentelor SIA RSAP procedurile de bunuri si servicii prin cererea ofertelor de preturi in mod automat implica liciatia electronica.
Consultati legislatia si nu creati impedimente la desfasurarea procedurii
Data:
9 iul 2020, 17:04
Subiectul întrebării:
Depistarea încălcărilor
Întrebare:
Consultati mai bine dvs legislatia, mai exact pct. 7 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, potrivit caruia „Contractele de achiziții publice care au ca obiect procurarea unor bunuri sau prestări de servicii ce nu pot face obiectul licitației electronice se vor atribui prin desfășurarea unui alt tip de procedură de achiziție publică, și anume LICITAȚIE DESCHISĂ, licitație restrînsă, negocieri cu publicarea, dialog competitiv”. Daca sunteti atenti veti oserva ca la initierea unei proceduri LP (licitatie publica/deschisa), licitația electronică este la dorință, respectiv bifa poate fi scoasă.
Răspuns (10 iul 2020, 09:45):
Va informam suplimentar....verificati anuntul de participare, documentatia de atribuire si pagina principala de pe achizitii.md si o sa vedeti ca peste tot este trecuta ca Cererea ofertelor de preturi. Totodata, repetat va comunicam ca conform regulamentelor SIA RSAP procedurile de bunuri si servicii prin cererea ofertelor de preturi in mod automat implica liciatia electronica. Pentru consultare suplimentara, sunati la 022 822 038 si vorbiti cu responsabilii Mtender: De asemenea, daca doriti o explicatie la telefon cu reprezentantul autoritati contractante sunati la 022242501
Data:
10 iul 2020, 10:50
Subiectul întrebării:
Depistarea încălcărilor
Întrebare:
Anulati aceasta procedura de achizitie publica de tip COP si initiati una noua de tip LP. Este demn de remarcat faptul că, în acest fel, programul vă permite să utilizați licitația după bunul plac.
Răspuns (10 iul 2020, 13:27):
LP este de la 800 mii mai mult fara TVA pentru servicii
Data:
10 iul 2020, 14:20
Subiectul întrebării:
Depistarea încălcărilor
Întrebare:
Examinati pct. 7 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri, aprobat prin HG nr. 987/2018, care prevede in mod expres ca „CONTRACTELE DE ACHIZIȚII PUBLICE CARE AU CA OBIECT procurarea unor bunuri sau PRESTĂRI DE SERVICII CE NU POT FACE OBIECTUL LICITAȚIEI ELECTRONICE SE VOR ATRIBUI PRIN DESFĂȘURAREA UNUI ALT TIP DE PROCEDURĂ DE ACHIZIȚIE PUBLICĂ, și anume LICITAȚIE DESCHISĂ, licitație restrînsă, negocieri cu publicarea, dialog competitiv”.
Răspuns (13 iul 2020, 11:58):
Obiectul dat nu face parte din serviciile menționate pct. 7 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018
Data:
13 iul 2020, 11:59
Subiectul întrebării:
-
Întrebare:
-
Răspuns (13 iul 2020, 13:15):
-
Data:
13 iul 2020, 13:21
Subiectul întrebării:
Depistarea încălcărilor
Întrebare:
Obiectul achizitiei constituie „SERVICII de elaborare a documentației de proiect”, iar in pct. 7 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri, aprobat prin HG nr. 987/2018, este prevazut in mod expres ca „CONTRACTELE DE ACHIZIȚII PUBLICE CARE AU CA OBIECT procurarea unor bunuri sau PRESTĂRI DE SERVICII CE NU POT FACE OBIECTUL LICITAȚIEI ELECTRONICE SE VOR ATRIBUI PRIN DESFĂȘURAREA UNUI ALT TIP DE PROCEDURĂ DE ACHIZIȚIE PUBLICĂ, și anume LICITAȚIE DESCHISĂ, licitație restrînsă, negocieri cu publicarea, dialog competitiv”. Nu prostiti lumea, anulati aceasta procedura si initiati una conforma prevederilor legale.
Răspuns (13 iul 2020, 13:24):
Ce companie sunteti? Lasati un nr de contact
Data:
13 iul 2020, 13:33
Subiectul întrebării:
Depistarea încălcărilor
Întrebare:
Cu ce scop aveti nevoie de un nr de contact? Respectati principiul transparentei si expunetiva toate contraaargumentele dvs aici pe platforma.
Răspuns (14 iul 2020, 09:30):
Procedura se anulează și va fi inițiată LP
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK