1
Perioada de actualizare
de la 30.06.2020 14:58
până la 08.07.2020 11:57
2
Propunerea ofertelor
de la 08.07.2020 11:57
până la 15.07.2020 11:57
3
Licitaţie
16.07.2020 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 300 000 MDL
Perioada clarificărilor: 30 iun 2020, 14:58 - 8 iul 2020, 11:57
Perioada de depunere a ofertelor: 8 iul 2020, 11:57 - 15 iul 2020, 11:57
Începutul licitației: 16 iul 2020, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

servicii de realizare a unui studiu privind evaluarea cantitativă și calitativă a situației privind drepturile omului în Republica Moldova
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sfatul Țării, nr.16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Roman Frunza
Telefonul de contact
060002669
Datele achizitiei
Data publicării
30 iun 2020, 14:33
Data ultimilor modificări
6 iul 2020, 11:57
Valoarea estimată (fără TVA)
300 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
9 000 MDL
Achizitii.md ID
21025452
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sfatul Țării, nr.16
Durata contractului
20 iul 2020 14:57 - 30 dec 2020 14:57
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
servicii de realizare a unui studiu privind evaluarea cantitativă și calitativă a situației privind drepturile omului în Republica Moldova CPV: 79300000-7 - Studii de piaţă şi cercetare economică
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.doc
Documentele la ofertă
30.06.20 14:58
metodologie 2018.pdf metodologie 2018.pdf
Documentele la ofertă
30.06.20 14:58
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
6.07.20 11:57
documentatia_standard_cop.docx
Documentele la ofertă
6.07.20 11:57
duae.doc
Documentele la ofertă
6.07.20 11:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IM CBS-Research SRL

Preţul ofertei: 298 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: unica ofertă/ oferta conformă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări