1
Perioada de actualizare
de la 26.06.2020 18:30
până la 01.07.2020 17:48
2
Propunerea ofertelor
de la 01.07.2020 17:48
până la 09.07.2020 12:00
3
Licitaţie
de la 10.07.2020 15:00
până la 10.07.2020 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 583 230 MDL
Perioada clarificărilor: 26 iun 2020, 18:30 - 1 iul 2020, 17:48
Perioada de depunere a ofertelor: 1 iul 2020, 17:48 - 9 iul 2020, 12:00
Începutul licitației: 10 iul 2020, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de construcție la colectorul de canalizare( cota parte de cofinanțare a primariei municipiului Hîncești în cadrul proiectului ”Modernizarea stației de epurare a apelor uzate și stației de tratare a apei din Hîncești” finanțat de Republica Cehă.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
79939997
Datele achizitiei
Data publicării
26 iun 2020, 18:23
Data ultimilor modificări
29 iun 2020, 17:48
Valoarea estimată (fără TVA)
583 230 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 832,30 MDL
Achizitii.md ID
21025320
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Durata contractului
13 iul 2020 18:00 - 31 dec 2020 18:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de construcție la colectorul de canalizare ( REPETAT) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat (3).pdf duae.semnat (3).pdf
Documentele la ofertă
DUAE
26.06.20 18:30
anunt_de_participare sia rsap.semnat.pdf anunt_de_participare sia rsap.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
26.06.20 18:30
documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația Standart
26.06.20 18:30
Documentele lotului
caiet de sarcini.semnat.pdf
Caiet de sarcini
26.06.20 18:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Orizont

Preţul ofertei: 430 145 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei grupului de lucru.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

FCI "Capital" SRL

Preţul ofertei: 549 838,88 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări