1
Perioada de actualizare
de la 26.06.2020 15:33
până la 03.07.2020 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.07.2020 16:00
până la 10.07.2020 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 723 082,09 MDL
Perioada clarificărilor: 26 iun 2020, 15:33 - 3 iul 2020, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 iul 2020, 16:00 - 10 iul 2020, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația capitală a str. Podgorenilor din or. Vatra
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2055, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Vatra, strada Ștefan Vodă, nr. 5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Popescu
Telefonul de contact
022596299
Datele achizitiei
Data publicării
26 iun 2020, 15:13
Data ultimilor modificări
26 iun 2020, 15:34
Valoarea estimată (fără TVA)
723 082,09 MDL
Achizitii.md ID
21025305
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2055, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Vatra, strada Ștefan Vodă, nr. 5
Durata contractului
20 iul 2020 15:15 - 30 dec 2020 15:15
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația capitală a str. Podgorenilor din or. Vatra CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard
Documentele la ofertă
26.06.20 15:33
anunt_de_participare (6).doc
Documentele la ofertă
26.06.20 15:33
duae (1).doc
Documentele la ofertă
26.06.20 15:34

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Nouconst

Preţul ofertei: 614 621 MDL
Statut: Învingător
Motivul: preț cel mai scăzut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ANDIG TRANS

Preţul ofertei: 622 673,80 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări