Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21025263
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
7 558 516,67 MDL
Perioada clarificărilor:
25 iun 2020, 16:27 - 6 iul 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
6 iul 2020, 9:00 - 15 iul 2020, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de reparații a cazarmei, conform necesităților Academiei ,,Ștefan cel Mare” a MAI
Informația despre anulare
Motivul anulării
În conformitate cu lit.b), alin.(1) art. 71 al Legii 131 privind achizițiile publice din 03.07.2015 și pct. 150 subpct. 1) al Hotărârii de Guvern Nr. 669 din 27.05.2016 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziţiile publice de lucrări, procedura a fost anulată cu inițierea repetată a acesteia.
Data anulării
23 iul 2020, 15:35
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 21
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
25 iun 2020, 16:27
Data ultimilor modificări
23 iul 2020, 15:35
Achizitii.md ID
21025263
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparații a cazarmei, conform necesităților Academiei ,,Ștefan cel Mare” a MAI
Buget: 7558516.67 MDL
Anulată
Data:
26 iun 2020, 09:13
Subiectul întrebării:
documentatia
Întrebare:
garantia de buna executie se accepta si ca retineri succesive ?
Răspuns (26 iun 2020, 09:34):
In documentatie este specificat expres.
Transfer la contul Beneficiarului sau Scrisoare emisă de către o bancă comercială.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK