1
Perioada de actualizare
de la 25.06.2020 15:25
până la 06.07.2020 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.07.2020 11:00
până la 16.07.2020 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 480 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 iun 2020, 15:25 - 6 iul 2020, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 iul 2020, 11:00 - 16 iul 2020, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

CPV: 50532000-3
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Livia S
Telefonul de contact
+37322820954
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
25 iun 2020, 15:25
Valoarea estimată (fără TVA)
480 000 MDL
Achizitii.md ID
21025254
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, Piața Marii Adunări Naționale 1; mun. Chișinău, str. Vasile Lupu nr. 18; mun. Chișinău, str. Armenească 37/1
Durata contractului
30 iul 2020 03:00 - 29 iul 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de deservire a sistemelor de electricitate, de climatizare și a generatoarelor pentru camerele de servere CPV: 50530000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a maşinilor
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia standard_servicii
Documentele la ofertă
Documentația standard_servicii
25.06.20 15:25
FDA
Documentele la ofertă
Fișa de date a achiziției
25.06.20 15:25
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
25.06.20 15:25
Anunt de participare
Documentele la ofertă
Anunțul de participare
25.06.20 15:25
Caiet de sarcini
Specificaţie tehnică
Caietul de sarcini
25.06.20 15:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC "Avantcons Grup" SRL

Preţul ofertei: 446 400 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pe motiv că satisface cerințele autorității contractante.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări