Selectaţi tipul procedurii
21025063
1
Perioada de actualizare
de la
22.06.2020 12:58
până la 10.07.2020 12:00
până la 10.07.2020 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la
10.07.2020 12:00
până la 31.07.2020 10:00
până la 31.07.2020 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
4 165 000 MDL
Perioada clarificărilor:
22 iun 2020, 12:58 - 10 iul 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
10 iul 2020, 12:00 - 31 iul 2020, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de proiectare pentru executarea lucrărilor de reparație și extindere a drumului R2 Chişinău – Bender – Tiraspol – M5 (tronson Chișinău - Anenii Noi), km 18,40-36,37
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
22 iun 2020, 12:41
Data ultimilor modificări
23 iun 2020, 10:03
Achizitii.md ID
21025063
MTender ID
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Documente licitatie proiectare R2 km 18-36
Documentele la ofertă
Documente de licitație
22.06.20 12:58
Anunt de participare proiectare R2 km 18-36
Documentele la ofertă
Anunț de participare
22.06.20 12:58
Data:
23 iun 2020, 10:03
Subiectul întrebării:
Termen de executare
Întrebare:
Potrivit pct. 11 din anuntul de participare si pct. 4.5 din fisa de date a achizitiei, termenul de executare ar fi de 11 luni calendaristice. In acelasi timp, conform pct. 2.2 din contractul-model expus in documentatia (standard) de atribuire, termenul de executare ar fi de 12 luni calendaristice. Totusi care e termenul corect?
Răspuns (23 iun 2020, 10:14):
Corect este termenul de 11 luni inclusiv perioada de timp necesară pentru verificare. Contractul este model
Data:
25 iun 2020, 12:17
Subiectul întrebării:
Structura ofertei financiare
Întrebare:
Oferta financiara va consta doar din formularul F3.1 sau inclusiv si devizul de cheltuieli?
Răspuns (25 iun 2020, 12:57):
F3.1 și devizul de cheltuieli cu indicarea tuturor lucrărilor conform caietului de sarcini
Data:
6 iul 2020, 17:17
Subiectul întrebării:
Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului
Întrebare:
Potrivit pct. 7.2 din fișa de date a achiziției, garanția de bună execuţie a contractului va constitui 10% din valoarea contractului adjudecat cu termenul de valabilitate 30 (treizeci) zile după termenul limită de execuție. Considerăm că este o cerință restrictivă și exagerată, în condițiile în care, situația financiară în întreprinderile din toate sectoarele economiei naționale (inclusiv cele de proiectare) s-a agravat substanțial din cauza COVID-19. Astfel, se propune să fie examinată, din punct de vedere al fezabilității, cât și circumstanțelor de fapt, oportunitatea modificării acestui cuantum din 10% în 5%, în vederea respectării principiilor de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice, prevăzute la art. 7 din Legea nr. 131/2015, în special lit. c) [asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice], lit. h) [tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici] și i) [proporţionalitate].
Răspuns (7 iul 2020, 13:09):
Garanția de bună execuţie a contractului a fost stabilită în mărime de 10% din valoarea contractului adjudecat cu termenul de valabilitate 30 (treizeci) zile după termenul limită de execuție, pentru a asigura autoritatea contractantă de execuția în termen și conform cerințelor normativelor tehnice, a documentației de proiect și deviz. Conform prevederilor Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015, art. 68 (12), cuantumul garanției de bună execuție a contractului, nu trebuie să depășească 15% din valoarea de deviz a contractului, din care considerente nu sunt încălcate prevederile legale.
Data:
9 iul 2020, 10:00
Subiectul întrebării:
Garanţie de bună execuţie
Întrebare:
Buna ziua. Solicitam modificarea cuantumului in 5% pentru a asigura participarea pe scara larga a operatorilor economici la prezenta licitatie.
Răspuns (9 iul 2020, 10:30):
Conform prevederilor Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015, art. 68 (12), cuantumul garanției de bună execuție a contractului, nu trebuie să depășească 15% din valoarea de deviz a contractului. Pentru procedura de achiziție menționată s-a stabilit 10% din valoarea contractului adjudecat cu termenul de valabilitate 30 (treizeci) zile după termenul limită de execuție, pentru a asigura autoritatea contractantă de execuția în termen și conform cerințelor normativelor tehnice, a documentației de proiect și deviz, din care considerente nu sunt încălcate prevederile legale.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK