Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21024910
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
940 608,33 MDL
Perioada clarificărilor:
18 iun 2020, 15:32 - 3 iul 2020, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
3 iul 2020, 15:00 - 10 iul 2020, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de reparație curentă a etajului 1 din incinta Direcției Regionale Centru al IGPF, conform caietului de sarcini și volumului de lucrări
Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art. 71 alin. 1 lit b.
Argumentare: Hotărârea Guvernului nr.669 din 27.05.2016 pentru aprobarea regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, și anume : nu există cel puți trei ofertanți, care au întrunit condițiile de calificare stabilite.
Argumentare: Hotărârea Guvernului nr.669 din 27.05.2016 pentru aprobarea regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, și anume : nu există cel puți trei ofertanți, care au întrunit condițiile de calificare stabilite.
Data anulării
20 iul 2020, 13:53
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
18 iun 2020, 15:32
Data ultimilor modificări
20 iul 2020, 13:53
Achizitii.md ID
21024910
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparație curentă a etajului 1 din incinta Direcției Regionale Centru al IGPF
Buget: 940608.33 MDL
Anulată
Data:
29 iun 2020, 09:34
Subiectul întrebării:
cerintele de calificare
Întrebare:
garantia de buna executie poate fi acceptata si ca retineri succesive din platile lunare ?
Răspuns (29 iun 2020, 15:50):
Nu poate fi acceptată și ca rețineri succesive conform articolul 68 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice.
Data:
1 iul 2020, 08:18
Subiectul întrebării:
cerintele de calificare
Întrebare:
HG 669 DIN 27-05-2016 160. Dacă părţile convin, garanţia de asigurare a executării contractului se poate constitui: 1) prin reţineri succesive din plata cuvenită pentru facturile parţiale, cu efectuarea transferului sumei respective la un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziţia autorităţii contractante, la o bancă agreată de ambele părţi; 2) prin reţineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile parţiale. 161. Pentru lucrările a căror perioadă de realizare este mai mare de un an, garanţia de asigurare a executării contractului va fi stabilită conform pct. 160 din prezentul Regulament. Deci cerinta Dtre privind garantia de bune executie (pct 19 din anunt) este restrictiva si contravine normei prenotate.
Răspuns (1 iul 2020, 10:00):
Potrivit punctului 25 alte informațiii relevante din anunțul de participare, autoritatea contractantă va cere ofertantului să depună în timpul încheierei contractului garanția de bună execuție în valoare de 5% din suma totala a contractului inclusiv TVA.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK