1
Perioada de actualizare
de la 18.06.2020 12:51
până la 30.06.2020 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.06.2020 08:00
până la 09.07.2020 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 3 285 988,66 MDL
Perioada clarificărilor: 18 iun 2020, 12:51 - 30 iun 2020, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 iun 2020, 8:00 - 9 iul 2020, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
18 iun 2020, 12:51
Data ultimilor modificări
22 iun 2020, 10:14
Achizitii.md ID
21024815
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae (2).doc
Documentele la ofertă
18.06.20 12:51
fda .doc
Documentele la ofertă
18.06.20 12:51
anunț de participare iet 79.doc
Documentele la ofertă
18.06.20 12:51
lucrari de reparatie f1 iet 79.doc
Documentele la ofertă
18.06.20 12:51
doc standart lucrări (2).docx
Documentele la ofertă
18.06.20 12:51
Data:
22 iun 2020, 10:14
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Buna ziua, din care motiv solicitati certificatul ISO? Pot participa la achizitie cei care nu sunt detinatori de acest certificat, dar intrunesc toate celelalte conditii?
Răspuns (22 iun 2020, 10:48):
CETRIFICAT ISO este solicitat pentru asigurarea executării calitativă a lucrărilor solicitate. Articolul 17. Datele de calificare ale operatorilor economici (1) Pentru constatarea datelor de calificare în cadrul procedurilor de achiziţie publică, operatorul economic va prezenta documentele eliberate de autorităţile competente stabilite de autoritatea contractantă în cadrul procedurilor de achiziţie publică. În funcţie de obiectul achiziției publice, în sensul art. 1, şi de tipul procedurii alese conform art. 46 alin. (1), autoritatea contractantă are obligaţia de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare și selecție, precum şi documentele-suport, prevăzute de legislaţia în vigoare, necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici. Articolul 44. Oferta. Ofertele alternative (1) Ofertantul are obligaţia de a elabora oferta în conformitate cu prevederile din documentaţia de atribuire.
Data:
25 iun 2020, 13:34
Subiectul întrebării:
Termenul de execuție.
Întrebare:
Buna ziua . Care este termenul de execuție și care lucrari se atîrnă la 1 etapă și care la etapa 2.
Răspuns (25 iun 2020, 13:41):
termen de executare este stipulat în anunț. I parte până -30.08.2020 și II parte până – 01.06.2021. volumul de lucrări (p/u I parti și II ) va fi stabilit cu câștigătorul după încheierea contractului.
Data:
25 iun 2020, 14:28
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Buna ziua! Poz 35 DE18B norma este pentru grosime strat de 5 cm, dvs cereti grosimea de 10 cm, indicati va rog norma pentru grosime strat de 10 cm. Multumesc!
Răspuns (26 iun 2020, 08:24):
Poz 35 din caietul de sarcini este DE18B simbol normei /cod resursul DE18B prevede grosime strat de 10 cm.
Data:
25 iun 2020, 14:34
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
spuneti va rog ce lucrari include I parte, si ce lucrari include a II-a parte
Răspuns (25 iun 2020, 14:42):
volumul de lucrări (p/u I parti și II ) va fi stabilit cu câștigătorul după încheierea contractului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.