Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
424 256,18 MDL
Perioada clarificărilor:
18 iun 2020, 9:54 - 28 iun 2020, 10:01
Perioada de depunere a ofertelor:
28 iun 2020, 10:01 - 5 iul 2020, 10:01
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Reparația clădirii Consiliului Raional Dubăsari
Informația despre anulare
Motivul anulării
In conformitate cu pct.151 din HG nr.669 din 27.05.2016 pentru Aprobarea Regulamentului privind achiziţiile publice de lucrări, care expess prevede că Autoritatea contractantă, din proprie iniţiativă, precum şi la solicitarea Agenţiei, în urma controlului efectuai, va anula procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică de lucrări, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării
privind rezultatul aplicării procedurii de achiziţie publică de lucrări, în următoarele cazuri:
1) nu există cel puţin trei ofertanţi, care au întrunit condiţiile de calificare stabilite:
2) în cazul achiziţiilor publice de lucrări, valoarea totală a fiecărei oferte este: mai
mică cu cel puţin 15% decît valoarea estimată a lucrărilor, calculate în conformitate cu
prevederile art. 3 din Legea nr, 131 din 3 iulie 2015 privind achiziţiile publice, cu condiţia că
ofertanţii nu au fost în măsură să prezinte justificarea ofertei anormal cu condiţia că ofertanţii nu
au fost în măsură să prezinte justificarea ofertei anormal de scăzute;
grupul de lucru a Hotărît:
Se anulează procedura de achiziţie nr. 210024797 din 05 iulie 2020 Reparaţia
clădirii Consiliului Raional Dubăsari, MTender ID ocds-b3wdpl-MD1592462908413
privind rezultatul aplicării procedurii de achiziţie publică de lucrări, în următoarele cazuri:
1) nu există cel puţin trei ofertanţi, care au întrunit condiţiile de calificare stabilite:
2) în cazul achiziţiilor publice de lucrări, valoarea totală a fiecărei oferte este: mai
mică cu cel puţin 15% decît valoarea estimată a lucrărilor, calculate în conformitate cu
prevederile art. 3 din Legea nr, 131 din 3 iulie 2015 privind achiziţiile publice, cu condiţia că
ofertanţii nu au fost în măsură să prezinte justificarea ofertei anormal cu condiţia că ofertanţii nu
au fost în măsură să prezinte justificarea ofertei anormal de scăzute;
grupul de lucru a Hotărît:
Se anulează procedura de achiziţie nr. 210024797 din 05 iulie 2020 Reparaţia
clădirii Consiliului Raional Dubăsari, MTender ID ocds-b3wdpl-MD1592462908413
Data anulării
6 aug 2020, 11:32
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4572, MOLDOVA, Dubăsari, s.Coşniţa, str.Pacii 70
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Grigore Filipov
Telefonul de contact
373-248-44-747
Datele achizitiei
Data publicării
18 iun 2020, 9:54
Data ultimilor modificări
6 aug 2020, 11:32
Achizitii.md ID
21024797
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
24 iun 2020, 16:36
Subiectul întrebării:
Pavaj
Întrebare:
In dependenta de ceea se ofera pe piata, nu este pavaj cu grosimea de 5 cm, este de 4 sau 6. Specificati va rog de care va fi!!!
Răspuns (26 iun 2020, 10:01):
În caietul de sarcini, poziția nr. 92 a fost comisă o eroare. Grosimea prevăzută pentru pavaj este de 22 mm.
Ca urmare a demolării pragului, și modificării dimensiunilor acestuia, spațiul format urmează a fi pavat, cu pavaj analogic existent de 22 mm
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK