1
Perioada de actualizare
de la 16.06.2020 07:52
până la 21.06.2020 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.06.2020 11:00
până la 24.06.2020 11:00
3
Licitaţie
de la 25.06.2020 14:00
până la 25.06.2020 15:18
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 665 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 iun 2020, 7:52 - 21 iun 2020, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 iun 2020, 11:00 - 24 iun 2020, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

procurare Mobilier Școlar

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD5316, MOLDOVA, Cahul, s.Colibaşi, str.Libertatii 200
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Grigorita Ana
Telefonul de contact
029962210
Datele achizitiei
Data publicării
16 iun 2020, 7:52
Data ultimilor modificări
18 iun 2020, 7:50
Achizitii.md ID
21024563
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Costul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
16.06.20 07:52
documentatia_standard mobilier.doc
Documentele la ofertă
Documentația standard
18.06.20 07:50
anexa_imagini.xlsx
Documentele la ofertă
Anexa imagini pentru mobilier
18.06.20 07:50
anunt mobilier 2020.docx
Documentele la ofertă
Anunț de participare
18.06.20 07:50
Data:
16 iun 2020, 08:54
Subiectul întrebării:
Fotografii și schite
Întrebare:
Bună ziua! Vă rugăm sa atasati fotografii la mobilierul solicitat. Multumim.
Răspuns (16 iun 2020, 14:45):
bine 0 sa va trimitem fotografi
Data:
17 iun 2020, 07:58
Subiectul întrebării:
garanția pentru ofertă și garanţia de bună execuţie
Întrebare:
Bună ziua! În documentatia standard aceste două tipuri de garantii constituie 0%, pe cînd în anuntul de participare este indicat pentru garanția pentru ofertă - 1% din valoarea ofertei fara TVA (emisa de o banca comerciala), iar pentru Garantia de buna executie (5% din pretul contractului adjudecat). Solicităm să faceti corectări, fiindcă informatia din aceste două documente (documentatia standard și anuntul de participare) trebuie să fie identică.
Răspuns (18 iun 2020, 07:55):
Buna dimineata, au fost schimbate documentele care necesitau corectari !
Data:
17 iun 2020, 08:48
Subiectul întrebării:
termenul de livrare
Întrebare:
În documentatia standard termenul de livrare indicat este de in timp de trei zile de lacomanda beneficiarului, conform necesitatilor reale, ceea ce nu corespunde cu informatia din anuntul de participare: livrarea se va efectua gratuit de către vînzător în termen de 60 de zile după semnarea contractului, la Autoritatea Contractantă. Vă rugăm să faceti corectări. Multumim.
Răspuns (18 iun 2020, 07:55):
Buna dimineata, au fost schimbate documentele care necesitau corectari
Data:
18 iun 2020, 16:19
Subiectul întrebării:
Specificatii tehnice
Întrebare:
Bună ziua! La pozitia 4.5 din lotul 4 Mobilier scolar solicitati ca banca școlara sa fie pentru 1 persoană, dar în specificațiile tehnici indicati dimensiunile pu banca școlara pentru 2 persoane. Solicităm să faceti corectări. Multumim.
Răspuns (19 iun 2020, 08:35):
buna ziua dar am facut schimbasri la specificatia tehnica
Data:
19 iun 2020, 16:36
Subiectul întrebării:
termenul de livrare
Întrebare:
Bună ziua! Spuneti Vă rog care totuși este termenul de livrare 60 de zile (punctul 11 din anuntul de participare) sau 30 de zile de la comanda beneficiarului (documentatia standard pagina 23)? Ajustati Vă rog informatia din documentatia standard si anuntul de participare. Trebuie sa fie acelasi termen în ambele documente. Multumim
Răspuns (20 iun 2020, 06:58):
Buna ziua termenul de livrare este 30 zile ca in documentatia standard
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.