1
Perioada de actualizare
de la 15.06.2020 15:58
până la 26.06.2020 12:10
2
Propunerea ofertelor
de la 26.06.2020 12:10
până la 29.06.2020 12:10
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 25 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 iun 2020, 15:58 - 26 iun 2020, 12:10
Perioada de depunere a ofertelor: 26 iun 2020, 12:10 - 29 iun 2020, 12:10
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Ceai verde, ceai negru, cafea solubilă
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3504, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str.V.Cupcea 4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Burlescu
Telefonul de contact
0(235)28873
Datele achizitiei
Data publicării
15 iun 2020, 11:52
Data ultimilor modificări
24 iun 2020, 12:10
Valoarea estimată (fără TVA)
25 000 MDL
Achizitii.md ID
21024513
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3504, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str.V.Cupcea 4
Durata contractului
6 iul 2020 08:00 - 31 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ceai negru CPV: 15100000-9 - Produse de origine animală, carne şi produse din carne
Cantitatea: 15.0
Unități de măsură: Kilogram
2)
Denumirea
Cafea solubilă CPV: 15100000-9 - Produse de origine animală, carne şi produse din carne
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Kilogram
3)
Denumirea
Ceai verde CPV: 15100000-9 - Produse de origine animală, carne şi produse din carne
Cantitatea: 15.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
15.06.20 15:58
documentația standart (1).signed.pdf documentația standart (1).signed.pdf
Documentele la ofertă
24.06.20 12:10
anunt sem ii anul 2020.signed.pdf anunt sem ii anul 2020.signed.pdf
Documentele la ofertă
24.06.20 12:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MELTAN SRL

Preţul ofertei: 10 162,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor înaintate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 10 458,55 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Costodar Impex SRL

Preţul ofertei: 20 504,17 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 23 921,05 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări