1
Perioada de actualizare
de la 12.06.2020 14:25
până la 22.06.2020 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.06.2020 15:00
până la 29.06.2020 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 300 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 iun 2020, 14:25 - 22 iun 2020, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 iun 2020, 15:00 - 29 iun 2020, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de proiectare privind reparația capitală și resistematizarea clădirii (blocul A, blocul AI și blocul AII AIII AIV ) din str. Gavrilov, 99a, mun. Comrat, UTA Găgăuzia
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Ciobanu
Telefonul de contact
078882830
Datele achizitiei
Data publicării
12 iun 2020, 14:12
Data ultimilor modificări
15 iun 2020, 16:15
Valoarea estimată (fără TVA)
300 000 MDL
Achizitii.md ID
21024427
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Durata contractului
13 iul 2020 14:24 - 31 dec 2020 14:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de proiectare privind reparația capitală și resistematizarea clădirii (blocul A, blocul AI și blocul AII AIII AIV ) din str. Gavrilov, 99a, mun. Comrat, UTA Găgăuzia CPV: 79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_servicii.docx
Documentele la ofertă
12.06.20 14:25
anunt_de_participare.docx
Documentele la ofertă
12.06.20 14:25
comrat - caiet de sarcini 2020 .docx
Documentele la ofertă
12.06.20 14:25
duae (1).doc
Documentele la ofertă
12.06.20 14:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

VERILARPROIECT

Preţul ofertei: 227 850 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"Maistcons Grup" SRL

Preţul ofertei: 275 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări