1
Perioada de actualizare
de la 12.06.2020 10:36
până la 22.06.2020 10:20
2
Propunerea ofertelor
de la 22.06.2020 10:20
până la 10.07.2020 10:20
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 441 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 12 iun 2020, 10:36 - 22 iun 2020, 10:20
Perioada de depunere a ofertelor: 22 iun 2020, 10:20 - 10 iul 2020, 10:20
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini și Anexa nr. 1
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Coteț Cristina
Telefonul de contact
+37367497697
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
18 iun 2020, 12:35
Valoarea estimată (fără TVA)
441 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21024408
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform solicitarii autoritatii contractante, pe întreg teritorul Republicii Moldova.
Durata contractului
11 iul 2020 03:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Sistem de detectare-alarmare în caz de incendiu inclusiv serviciile de proiectare, instalare, pornire, reglare și conectare la Dispeceratul pază centralizat CPV: 35120000-1 - Sisteme şi dispozitive de supraveghere şi de securitate
Cantitatea: 30.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Caiet sarcini pentru licitatie - Anexa nr. 1
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
12.06.20 10:36
Anunț de participare Securitate PDF
Criterii de eligibilitate
Anunt de participare
12.06.20 10:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Exterior

Preţul ofertei: 367 414,76 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Analiza ofertelor. După examinarea ofertelor se va anunta oferta cistigatoare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 390 664,68 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Analiza ofertelor. După examinarea ofertelor se va anunta oferta cistigatoare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Rapid Link SRL

Preţul ofertei: 437 760 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta s-a conformat necesitatilor Î.S. "Poșta Moldovei".
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Premium Security Grup

Preţul ofertei: 523 465,60 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Analiza ofertelor. După examinarea ofertelor se va anunta oferta cistigatoare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări