1
Perioada de actualizare
de la 12.06.2020 09:32
până la 17.06.2020 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.06.2020 13:00
până la 25.06.2020 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 250 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 iun 2020, 9:32 - 17 iun 2020, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 iun 2020, 13:00 - 25 iun 2020, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

”Lucrări de reparație a birourilor de informatică la IP LT ”Principesa Natalia Dadiani””- conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Calea Iesilor 21
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mardari Ecaterina
Telefonul de contact
069616090
Datele achizitiei
Data publicării
12 iun 2020, 9:25
Data ultimilor modificări
12 iun 2020, 9:32
Valoarea estimată (fără TVA)
250 000 MDL
Achizitii.md ID
21024403
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Calea Iesilor 21
Durata contractului
3 iul 2020 09:30 - 3 aug 2020 09:30
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
”Lucrări de reparație a birourilor de informatică la IP LT ”Principesa Natalia Dadiani”” CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae cop (1).doc
Documentele la ofertă
DUAE
12.06.20 09:32
doc stand. bir. inform.docx
Documentele la ofertă
documentatia standard
12.06.20 09:32
informatica f1 (1).doc
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
12.06.20 09:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL NICANAS

Preţul ofertei: 98 662,23 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În rezultatul evaluării, verificării datelor documentelor de calificare ale ofertanţilor, prezentate de către dumneavoastră, conform cerinţelor/modului expus în documentația de participare, pentru lotul respectiv se desemnează câștigător ”Nicanas” SRL, întrucât a depus oferta cu cel mai mic preț și în corespundere cu documentația de atribuire, precum și justificare relevantă a prețului, argumentându-și oferta, cu prezentarea actelor confirmative. SRL ”IQ Fenster” a prezentat oferta cu al doilea preț și nu a prezentat justificarea prețului anormal scăzut, conform solicitării autorității contractante. Totodată, nu a prezentat certificatul de la centrul de instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă. Suplimentar, reiterăm asupra faptului că art. 33 alin. (14) lit. i) din Legea nr. 131/15, dispune obligativitatea instrumentelor şi dispozitivelor utilizate pentru comunicarea prin mijloace electronice, să asigure depunerea ofertelor electronice prin aplicarea semnăturii electronice, iar în acest sens este de menționat că SIA „RSAP” asigură posibilitatea semnării electronice a ofertelor. Prin urmare, semnarea electronică a ofertelor reprezintă mecanismul prin care este garantată respectarea condiției de validitate a documentelor depuse de ofertanți. De asemenea, vom face referință şi la prevederile art. 65 alin. (5) din Legea nr. 131/15, potrivit cărora oferta, scrisă şi semnată, se prezintă în conformitate cu cerințele expuse în documentația de atribuire utilizând SIA „RSAP”. Totodată, urmează a fi reținut faptul că, potrivit art. 2 din Legea nr. 91 din 27.06.2014 privind semnătura electronică şi documentul electronic, prin semnatar se înțelege persoana care deține un dispozitiv de creare a semnăturii electronice şi care acționează fie în nume propriu, fie în numele persoanei fizice, al persoanei juridice sau al entității pe care o reprezintă. Conform art. 1 din Legea 131/15 privind achizițiile publice oferta reprezintă actul juridic prin care operatorul economic îşi manifestă voinţa de a se angaja din punct de vedere juridic într-un contract de achiziţii publice. Oferta cuprinde propunerea financiară, propunerea tehnică, precum şi alte documente stabilite prin documentaţia de atribuire. Astfel, în temeiul normelor menţionate, examinând oferta depusă de către SRL ”IQ Fenster”, grupul de lucru pe achiziții constată că formularul ofertei, precum și alte documente prezentate au fost depuse cu încălcarea prevederilor enunțate supra, întrucât semnătura electronică aplicată de facto aparține persoanei Boțan Alina, în timp ce administrator este Toma Cătălin, fapt confirmat prin extrasul din Registrul de stat al persoanelor juridice. La acest aspect, se rețin prevederile art. 177 alin. (1) a Codului Civil nr. 1107-XV din 06.06.2002 conform cărora „Persoana juridică își exercită, de la data constituirii, drepturile și își execută obligațiile prin administrator”, precum și art. 362 din același Cod – „Un act juridic poate fi încheiat personal sau prin reprezentant”. Astfel, în cazul în care Societatea urmează a fi reprezentată de o altă persoană decât administratorul acesteia, este necesară întocmirea unei procuri, care, în conformitate cu prevederile art. 374 din Codul menționat, reprezintă înscrisul întocmit pentru atestarea împuternicirilor conferite de reprezentat unui sau mai multor reprezentanți. Prin urmare, se atestă că, în lipsa unei împuterniciri în acest sens, eliberată persoanei Boțan Alina, semnătura aplicată pe documentele din ofertă nu confirmă angajamentul ofertantului. SRL ”Gricons-Impex” a prezentat oferta cu al treilea preț și nu a justificat prețul anormal scăzut. SRL ”Euromontaj CTI” a prezentat oferta cu preț mai mare, fiind a patra după preț și nu a justificat prețul anormal scăzut. SRL ”LIVART PRIM” a prezentat oferta cu preț mai mare, fiind a cincea după preț. SRL ,,Elinatcons” a prezentat oferta cu preț mai mare, fiind a șasea după preț și nu a justificat prețul anormal scăzut. SRL ”Softconstruct” a prezentat oferta cu preț mai mare, fiind a șaptea după preț. SRL ”Reniur cons” a prezentat oferta cu preț mai mare, fiind a opta după preț. Totodată nu a atașat avizul în construcții. SRL ”Vega Total” a prezentat oferta cu preț mai mare, fiind a noua după preț. SRL ”Nepaconplast” se descalifică, întrucât a prezentat oferta nesemnată electronic, iar semnarea electronică a ofertelor reprezintă mecanismul prin care este garantată respectarea condiției de validitate a documentelor depuse de ofertanți.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL IQ Fenster

Preţul ofertei: 112 000,17 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Gricons-Impex

Preţul ofertei: 122 456,83 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Euromontaj CTI SRL

Preţul ofertei: 127 939,13 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

LIVART PRIM SRL

Preţul ofertei: 136 247,77 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
6
Denumirea participantului:

SC,,Elinatcons”SRL

Preţul ofertei: 137 845,11 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
7
Denumirea participantului:

Softconstruct

Preţul ofertei: 153 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
8
Denumirea participantului:

Reniur cons

Preţul ofertei: 159 213,11 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
9
Denumirea participantului:

Vega Total

Preţul ofertei: 159 234,41 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
10
Denumirea participantului:

Nepaconplast

Preţul ofertei: 164 227,57 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări