Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 583 230,32 MDL
Perioada clarificărilor: 11 iun 2020, 13:49 - 16 iun 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 iun 2020, 12:00 - 24 iun 2020, 12:00
Începutul licitației: 25 iun 2020, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de construcție la colectorul de canalizare( cota parte de cofinanțare a primariei municipiului Hîncești în cadrul proiectului ”Modernizarea stației de epurare a apelor uzate și stației de tratare a apei din Hîncești” finanțat de Republica Cehă.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
79939997
Datele achizitiei
Data publicării
10 iun 2020, 18:28
Data ultimilor modificări
13 iul 2020, 17:35
Valoarea estimată (fără TVA)
583 230,32 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 916,50 MDL
Achizitii.md ID
21024327
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Durata contractului
30 iun 2020 13:47 - 31 dec 2020 13:47
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de construcție la colectorul de canalizare CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare sia rsap.semnat.pdf anunt_de_participare sia rsap.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
11.06.20 13:49
documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standart
11.06.20 13:49
duae.semnat (3).pdf duae.semnat (3).pdf
Documentele la ofertă
DUAE
11.06.20 13:49
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
11.06.20 13:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ATAR INTER

Preţul ofertei: 477 613,50 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Orizont

Preţul ofertei: 478 000 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

FCI "Capital" SRL

Preţul ofertei: 549 838,88 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări