1
Perioada de actualizare
de la 02.06.2020 09:37
până la 09.06.2020 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la 09.06.2020 11:30
până la 15.06.2020 09:00
3
Licitaţie
16.06.2020 15:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 230 000 MDL
Perioada clarificărilor: 2 iun 2020, 9:37 - 9 iun 2020, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 9 iun 2020, 11:30 - 15 iun 2020, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Stație de purificare a apei p/u hemodializă

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
2 iun 2020, 9:37
Data ultimilor modificări
3 iun 2020, 22:14
Achizitii.md ID
21023883
CPV
42912300-5 - Utilaje şi aparate de filtrare sau de purificare a apei
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
5.DUAE 21023883.doc
Documentele la ofertă
2.06.20 09:37
4.Doc. standart cop 21023883.docx
Documentele la ofertă
2.06.20 09:37
Data:
3 iun 2020, 22:14
Subiectul întrebării:
Termen de livrare
Întrebare:
Solicitam respectuos modificarea termenului de livrare, pentru a asigura concurenţa şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice, precum si tratamentul egal a operatorilor economici. Oferiti posibilitatea participarea participarii pe scara larga a operatorilor economici.
Răspuns (4 iun 2020, 09:05):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Data:
4 iun 2020, 15:22
Subiectul întrebării:
5 zile pentru livrare
Întrebare:
Cum credeti cerinta privind livrarea in 5 zile este intemeiata? Autoritatea contractantă are obligaţia de a respecta principiul proporţionalităţii atunci cînd stabileşte criteriile de calificare şi selecţie.
Răspuns (5 iun 2020, 08:54):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Data:
5 iun 2020, 12:01
Subiectul întrebării:
Raspunsuri copy-paste
Întrebare:
Dvs incercati sa intrati in esenta intrebarilor?
Răspuns (9 iun 2020, 09:01):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților. PS: Alte informații relevante vor fi oferite la nr. de telefon indicat în pct.4 al Anunțului de participare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.