1
Perioada de actualizare
de la 01.06.2020 11:49
până la 18.06.2020 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.06.2020 13:00
până la 18.07.2020 10:00
3
Licitaţie
de la 20.07.2020 15:00
până la 20.07.2020 15:09
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 600 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 iun 2020, 11:49 - 18 iun 2020, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 iun 2020, 13:00 - 18 iul 2020, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Instrumente de măsurare

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2064, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Coca 28
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Strutescu
Telefonul de contact
+37368070022
Datele achizitiei
Data publicării
1 iun 2020, 10:15
Data ultimilor modificări
16 iun 2020, 11:28
Achizitii.md ID
21023806
CPV
38300000-8 - Instrumente de măsurare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt (ANULAT)
tenderNotice
Anunt
1.06.20 11:49
documentatia (ANULATA)
Documentele la ofertă
Doc standart
1.06.20 11:49
Documentatie standart
Documentele la ofertă
Doc stantart
16.06.20 11:28
duae
Criterii de evaluare
DUAE
16.06.20 11:28
Anunt, Invitatie participare
tenderNotice
Anunt participare
16.06.20 11:28
Data:
2 iun 2020, 10:17
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Ati publicat 2 proceduri identice cu termeni de depunere difiriti. Va rog sa precizati care procedura este veridica? Si una din proceduri va fi anulata?
Răspuns (4 iun 2020, 10:16):
Procedura valabila este de la data 01.06.2020 (actuala), procedura veche va fi anulata.
Data:
5 iun 2020, 10:31
Subiectul întrebării:
DUAE
Întrebare:
Buna ziua! Rugam respectuos sa incarcati DUAE pe platforma. Multumesc anticipat!
Răspuns (16 iun 2020, 10:49):
Raspuns atasat in procedura
Data:
5 iun 2020, 10:43
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua! Va rog sa revizuiti lista de documente obligatorii. Conform ultimilor modificari al legii Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice, nu mai exista formularele solicitate de dvs. in anuntul de participare la punctele 2,3,4,5,6,7,11,12,17. In prezent exista doar 5 formulare standard: Formularul ofertei (F3.1), Garanţia pentru oferta (Garanția bancară) (F3.2), Garanţie de bună execuţie (F3.3), Specificaţii tehnice (F4.1), Specificații de preț (F4.2).
Răspuns (16 iun 2020, 10:50):
Raspuns atasat in procedura
Data:
5 iun 2020, 11:24
Subiectul întrebării:
Anunt participare
Întrebare:
Solicitam respectuos sa actualizati lista de documente solicitate in anuntul de participare. Dvs faceti referinta la formulare care au fost schimbate de cel putin 2 ori, iar incepind cu modificarile legii achizitiilor publice nr. 131/2015, acestea nu mai exista, respectiv nu pot fi prezentate. Totodata, consideram inoportuna solicitarea de a prezenta raportul financiar pentru anul 2015, deoarece informatiile continute in acest document nu dovedesc situatia economica actuala o operatorilor economici participanti.
Răspuns (16 iun 2020, 10:50):
Raspuns atasat in procedura
Data:
5 iun 2020, 11:31
Subiectul întrebării:
Valoarea garantiei pentru oferta
Întrebare:
In conformitate cu prevederile legii cu privire la achizitiile publice 131/2015, art. 68 alin. (6) Cuantumul garanţiei pentru ofertă nu trebuie să depăşească 2% din valoarea ofertei fără taxa pe valoarea adăugată. Din acest considerent, solicitam respectuos sa modificati documentatia standard si sa reduceti cuantumul garantiei pentru oferta la pragul stabilit de legislatia in vigoare, sau mai jos. Va multumim.
Răspuns (16 iun 2020, 10:51):
Raspuns : Anunt/ Invitatie de participare modificata.
Data:
16 iun 2020, 10:59
Subiectul întrebării:
Raspuns atasat in procedura
Întrebare:
???? Ce aveti in vedere prin astfel de raspuns?! Va rog respectuos sa raspundeti clar la intrebarile adresate!
Răspuns (16 iun 2020, 11:37):
Documentele de licitatie au fost modificate
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.