1
Perioada de actualizare
de la 29.05.2020 16:42
până la 08.06.2020 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.06.2020 16:00
până la 05.07.2020 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 612 500 MDL
Perioada clarificărilor: 29 mai 2020, 16:42 - 8 iun 2020, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 iun 2020, 16:00 - 5 iul 2020, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Privind achiziționarea de Forme mici arhitectonice la Instituția de Educație Timpurie nr. 166, cu instalarea tuturor elementelor tehnice în vigoare

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Melnic Violeta
Telefonul de contact
022210335
Datele achizitiei
Data publicării
29 mai 2020, 16:31
Data ultimilor modificări
29 mai 2020, 16:42
Valoarea estimată (fără TVA)
612 500 MDL
Achizitii.md ID
21023757
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Durata contractului
8 iul 2020 16:41 - 30 dec 2020 16:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Privind achiziționarea de Forme mici arhitectonice la Instituția de Educație Timpurie nr. 166, cu instalarea tuturor elementelor tehnice în vigoare CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
descrierea tehnică.rtf
Documentele la ofertă
Descrierea tehnică
29.05.20 16:42
Formularul standard al Documentului Unic de Achiziții European
Documentele la ofertă
Formularul standard al Documentului Unic de Achiziții European
29.05.20 16:42
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de lucrări
Documentele la ofertă
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de lucrări
29.05.20 16:42
Caiet de sarcini
billOfQuantity
Caiet de sarcini
29.05.20 16:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL POWER TEAM

Preţul ofertei: 568 686,66 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări