1
Perioada de actualizare
de la 05.06.2020 16:31
până la 11.06.2020 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.06.2020 15:00
până la 18.06.2020 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 373 500 MDL
Perioada clarificărilor: 5 iun 2020, 16:31 - 11 iun 2020, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 iun 2020, 15:00 - 18 iun 2020, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparatii curente a cabinetelor din incinta I.P. Liceului Teoretic Ion Creanga Soroca
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3000, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), Soroca str Calea Baltului 87
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iavorschi Anatolie
Telefonul de contact
069736836
Datele achizitiei
Data publicării
21 mai 2020, 10:18
Data ultimilor modificări
9 iun 2020, 9:52
Valoarea estimată (fără TVA)
373 500 MDL
Achizitii.md ID
21023157
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3000, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), Soroca str Calea Baltului 87
Durata contractului
20 iun 2020 16:30 - 20 dec 2020 16:30
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparatii curente a cabinetelor din incinta I.P. Liceului Teoretic Ion Creanga Soroca CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
duae lucrari.semnat.pdf duae lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
5.06.20 16:31
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
9.06.20 09:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL,, Regina Lemn Plast"

Preţul ofertei: 261 852,74 MDL
Statut: Învingător
Motivul: intruneste toate cerintele
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări