Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21023008
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
2 894 716 MDL
Perioada clarificărilor:
19 mai 2020, 10:14 - 30 mai 2020, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor:
30 mai 2020, 9:30 - 9 iun 2020, 9:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de reparație a gropilor și de umplere a rosturilor cu mastic bituminos pe străzile mun. Chișinău
Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art.150 alin.1 al Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări aprobată prin Hotărârea Guvernului nr.669 din 27.05.2016.
Argumentare : Autoritatea contractantă, din proprie iniţiativă, precum şi la solicitarea Agenţiei, în urma controlului efectuat, va anula procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică de lucrări, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziţie publică de lucrări, în următoarele cazuri:
1) nu există cel puţin trei ofertanţi, care au întrunit condiţiile de calificare stabilite;
În temeiul art.71 p.1 lit.b) a Legii 131 privind achizițiile publice din 03.07.2015.
Argumentare: Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:
b) numărul de ofertanţi/candidaţi care întrunesc cerințele de calificare și selecție este mai mic decît numărul minim prevăzut pentru fiecare procedură, iar autoritatea nu a optat, conform prevederilor specifice, pentru continuarea procedurii de atribuire;
Argumentare : Autoritatea contractantă, din proprie iniţiativă, precum şi la solicitarea Agenţiei, în urma controlului efectuat, va anula procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică de lucrări, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziţie publică de lucrări, în următoarele cazuri:
1) nu există cel puţin trei ofertanţi, care au întrunit condiţiile de calificare stabilite;
În temeiul art.71 p.1 lit.b) a Legii 131 privind achizițiile publice din 03.07.2015.
Argumentare: Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:
b) numărul de ofertanţi/candidaţi care întrunesc cerințele de calificare și selecție este mai mic decît numărul minim prevăzut pentru fiecare procedură, iar autoritatea nu a optat, conform prevederilor specifice, pentru continuarea procedurii de atribuire;
Data anulării
22 iun 2020, 11:36
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 mai 2020, 10:14
Data ultimilor modificări
22 iun 2020, 11:36
Achizitii.md ID
21023008
MTender ID
CPV
45233140-2 - Lucrări de drumuri
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK