1
Perioada de actualizare
de la 18.05.2020 16:40
până la 25.05.2020 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.05.2020 09:00
până la 02.06.2020 09:00
3
Licitaţie
de la 03.06.2020 15:18
până la 03.06.2020 15:32
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 83 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 mai 2020, 16:40 - 25 mai 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 mai 2020, 9:00 - 2 iun 2020, 9:00
Începutul licitației: 3 iun 2020, 15:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de deservire a echipamentelor din cadrul infrastructurii TIC
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 august 1989 82
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nicolai Bujor
Telefonul de contact
022820886
Datele achizitiei
Data publicării
18 mai 2020, 16:20
Data ultimilor modificări
18 mai 2020, 16:40
Valoarea estimată (fără TVA)
83 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
830 MDL
Achizitii.md ID
21022980
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 august 1989 82
Durata contractului
1 iul 2020 16:36 - 31 dec 2020 16:38
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
servicii de deservire a echipamentelor de alimentare cu energie electrică continuă (UPS) CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 7.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de deservire a echipamentelor de rețea CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 6.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Servicii de deservire a echipamentelor server/storage CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC System Integrator SRL

Preţul ofertei: 50 590 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Rapid Link SRL

Preţul ofertei: 50 592 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

IT-LAB GRUP SRL

Preţul ofertei: 78 850 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări