1
Perioada de actualizare
de la 18.05.2020 15:51
până la 23.05.2020 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.05.2020 15:00
până la 01.06.2020 15:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 138 833,33 MDL
Perioada clarificărilor: 18 mai 2020, 15:51 - 23 mai 2020, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 mai 2020, 15:00 - 1 iun 2020, 15:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

LOTUL – 3. Lucrari de reparație capitală la IET nr.110
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Melnic Violeta
Telefonul de contact
022210335
Datele achizitiei
Data publicării
18 mai 2020, 15:26
Data ultimilor modificări
20 mai 2020, 8:34
Valoarea estimată (fără TVA)
138 833,33 MDL
Achizitii.md ID
21022968
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Durata contractului
8 iun 2020 15:28 - 30 dec 2020 15:51
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparație capitală la IET nr.110 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Formularul standard al Documentului Unic de Achiziții European
Documentele la ofertă
Formularul standard al Documentului Unic de Achiziții European
18.05.20 15:51
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de lucrări
Documentele la ofertă
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de lucrări
18.05.20 15:51
Documentele lotului
Deviz de cheltuieli/Caiet de sarcini grad. 110 f1.rtf
Deviz de cheltuieli/Caiet de sarcini grad. 110 f1.rtf
18.05.20 15:51

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Standard-Partener

Preţul ofertei: 75 484,66 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

LIVART PRIM SRL

Preţul ofertei: 83 148,47 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

SRL SONDICOM

Preţul ofertei: 135 418,08 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări