Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 4 500 MDL
Perioada clarificărilor: 14 mai 2020, 17:17 - 25 mai 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 mai 2020, 10:00 - 4 iun 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conserve de pește ,,Sardina” în ulei, calitatea superioară, cutii de la 240gr-300gr, termen de valabilitate nu mai puțin de un an și șase luni din momentul livrării. Livrarea 2 ori în lună, de la ora 07:00 până la ora 14:00, conform comenzilor de la depozitul instituției. Perioada 01.07.2020-31.12.2020. La etapa evaluării ofertelor se va prezenta mostră.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
14 mai 2020, 17:09
Data ultimilor modificări
14 mai 2020, 17:17
Valoarea estimată (fără TVA)
4 500 MDL
Achizitii.md ID
21022875
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
1 iul 2020 17:13 - 31 dec 2020 17:13
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Conserve de pește ,,Sardina” în ulei, calitatea superioară în bucăți întregi, cutii de la 240 gr-300 gr, termen de valibilitate nu mai puțin de un an și șase luni din momentul livrării. CPV: 15200000-0 - Peşte preparat şi conserve de peşte
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
contract model.docx
Model de сontract
14.05.20 17:17
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
14.05.20 17:17
duae.doc
Documentele la ofertă
14.05.20 17:17

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Costodar Impex SRL

Preţul ofertei: 4 605 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Viocris-Impex

Preţul ofertei: 4 665 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 5 066,67 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

SA "Augur Perla"

Preţul ofertei: 6 798,33 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări