1
Perioada de actualizare
de la 14.05.2020 12:02
până la 19.05.2020 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.05.2020 13:00
până la 27.05.2020 14:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 429 200 MDL
Perioada clarificărilor: 14 mai 2020, 12:02 - 19 mai 2020, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 mai 2020, 13:00 - 27 mai 2020, 14:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a unor încăperi a Catedrei de ortodonție din incinta Centrului Stomatologic Municipal pentru Copii, str. Constantin Negruzzi, 3 conform Caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olesea Dînga
Telefonul de contact
022-205265
Datele achizitiei
Data publicării
14 mai 2020, 11:50
Data ultimilor modificări
14 mai 2020, 12:02
Valoarea estimată (fără TVA)
429 200 MDL
Achizitii.md ID
21022825
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform sediului indicat
Durata contractului
29 mai 2020 13:02 - 31 dec 2020 13:02
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a unor încăperi a Catedrei de ortodonție din incinta Centrului Stomatologic Municipal pentru Copii, str. Constantin Negruzzi, 3 CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
14.05.20 12:02
anunt de participare.docx
tenderNotice
14.05.20 12:02
duae.doc
Documentele la ofertă
14.05.20 12:02
caiet de sarcini.docx
Specificaţie tehnică
14.05.20 12:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Alexidar Grup"

Preţul ofertei: 302 993,15 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL OLBI COM

Preţul ofertei: 304 734 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări