Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
180 209 MDL
Perioada clarificărilor:
11 mai 2020, 14:40 - 12 mai 2020, 15:34
Perioada de depunere a ofertelor:
12 mai 2020, 15:34 - 15 mai 2020, 15:33
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Mobilier pentru Terapia nr.3
Informația despre anulare
Motivul anulării
Procedura de achiziție se anulează deoarece au invervenit schimbări în amenajarea secției Terapie și respectiv se modifică caietul de sarcini
Data anulării
19 mai 2020, 17:01
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
11 mai 2020, 14:40
Data ultimilor modificări
19 mai 2020, 17:01
Achizitii.md ID
21022673
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
11 mai 2020, 15:22
Subiectul întrebării:
garanția pentru ofertă
Întrebare:
Buna ziua! Va rugam sa indicati datele bancare pentru a putea efectua transferul privind Garanția pentru ofertă. Multumim anticipat
Răspuns (11 mai 2020, 15:32):
Oferta va fi însoţită de o Garanţie pentru ofertă (emisă de o bancă comercială) conform formularului F3.2 din secţiunea a 3-a – Formulare pentru depunerea ofertei
sau
Garanţia pentru ofertă prin transfer la contul autorităţii contractante, conform următoarelor date bancare:
Beneficiarul plăţii: I.M.S.P. Spitalul Clinic Municipal Nr. 1
Denumirea Băncii: BC VictoriaBank SA sucursala nr. 11
Codul fiscal: 1003600152673
IBAN: MD69VI000002251711136MDL
cu nota “Pentru garanţia pentru ofertă la licitaţia publică nr. __________ din ____________
Data:
11 mai 2020, 15:46
Subiectul întrebării:
DUAE
Întrebare:
Buna ziua! In documentul ,,cerinte" nu se solicita DUAE (Documentul unic de achiziţii european). S-a produs o eroare sau totusi Operatorul economic va trebui sa completeze DUAE? Multumim
Răspuns (12 mai 2020, 08:49):
Aceasta este procedura de valoare mica si nu este obligatoriu
Data:
11 mai 2020, 18:33
Subiectul întrebării:
Specificatii
Întrebare:
Buna ziua. Aferent caiet de sarcini, p.9: In formularul f4.2 trebuie de indicat pretul aparte pentru masa, tumba,dulap si tumba pentru imprimanta, sau doar un pret per total sub denumirea de receptie?
Răspuns (12 mai 2020, 08:52):
Scrieti prețul total pe recepție
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK