lucrări de reparatie a interiorului Școlii de Arte ”M. Cibotari”, mun. Cahul
până la 16.05.2020 22:06
până la 28.05.2020 08:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
caiet de sarcini. doc.semnat.pdf
caiet de sarcini. doc.semnat.pdf
ID: 3baef399-a997-48a0-9c6d-9a925762bfa8
Documentele la ofertă
-
cs scoala muzicala.semnat.pdf
cs scoala muzicala.semnat.pdf
ID: 3baef399-a997-48a0-9c6d-9a925762bfa8
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Reniur cons
''Eurogrupstim'' SRL
Cooperativa Granit
San Construct Grup
SCARTEH SRL
Lifestar - Com
KVM Cons SRL
S.C.Cimtermic
Moncomtex
MAGDA SRL
Trend-Construct
CARNALS GRUP
"Rubin-216"
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".