1
Perioada de actualizare
de la 04.05.2020 15:47
până la 15.05.2020 14:30
2
Propunerea ofertelor
de la 15.05.2020 14:30
până la 27.05.2020 14:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 521 683,33 MDL
Perioada clarificărilor: 4 mai 2020, 15:47 - 15 mai 2020, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor: 15 mai 2020, 14:30 - 27 mai 2020, 14:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Fabricarea marcilor poștale, efectelor și accesoriilor poștale.

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Coteț Cristina
Telefonul de contact
+37367497697
Datele achizitiei
Data publicării
4 mai 2020, 15:25
Data ultimilor modificări
13 mai 2020, 14:30
Achizitii.md ID
21022476
CPV
22400000-4 - Timbre, carnete de cecuri, bancnote, acţiuni, materiale publicitare, cataloage şi manuale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Anunț de participare Marci
Criterii de evaluare
Anunt de participare
4.05.20 15:47
Anexa nr. 1
Specificaţie tehnică
Specificatia tehnica si financiara
4.05.20 15:47
FORMULARUL F3.8
Specificaţie tehnică
Fornular F3.8
13.05.20 14:30
FORMULARUL F3.6
Specificaţie tehnică
Formular F3.6
13.05.20 14:30
FORMULARUL F3.9
Specificaţie tehnică
Fornular F3.9
13.05.20 14:30
FORMULARUL F3.2
Garanțiile la contract
Formular F3.2
13.05.20 14:30
Efecte poștale (plicuri și cărți poștale cu marcă fixă)
Data:
8 mai 2020, 10:17
Subiectul întrebării:
Intrebari referitor la licitație
Întrebare:
Solictare de clarificare. Prin prezenta solicităm următoarele clarificări referitoare la licitația de fabricare mărcilor poștale, efectelor și accesoriilor poștale: 1. În p. 10 în descrierea criteriilor/cerințelor se indică următoarele formulare care nu sunt atașate : A. Formularul F 3.2 B. formularul F3.6, C. formularul F3.8 D. formularul F 3.9 E. În p. 10.12 se solicită anexarea materialelor confirmative privind deținerea utilajului special necesar pentru executarea comenzii. Care sunt materialele confirmative solicitate? 2. În baza la ce criterii se face evaluarea tehnică? 3. În anexa nr. 1 este solicitat costul tiparului mărcilor poștale conform formatelor disponibile. Formatele disponibile pentru mărci (în mm) 27.5/23, 7.5/46, 34/34 respectiv sunt diferite mărimi iar unele sunt de 2 ori mai mari, respectiv va fi un consum dublu de materiale și un alt preț. În anexa 1 se solicită un preț unic la diferite tehnici de tipar: cu imprimare cu folie, în relief, cu lac, cu ștanțare, toate aceste procese măresc prețul la fabricarea mărcilor poștale. Propunem de a solicita separat preț pentru formate diferite și diferite tehnici de tipar (cu imprimare cu folie, în relief, cu lac, cu ștanțare), deoarece va fi o discrepanță majoră în prețuri.
Răspuns (11 mai 2020, 09:08):
Buna ziua, Mai jos vă rugam să vedeți raspunsurile la solicitarea Dvs. de clarificare: 1. Formularele standard conform literei A, B, C, D - Le puteti găsi pe linkul – https://tender.gov.md/ro/documents-terms/modele-de-documente Punct E. - Puteți prezenta copia pașapoartelor tehnice, invoice, declaratie pe propria raspundere confirmată prin semnatura și stampila operatorului economic, privind detinerea de utilaj. 2. Criteriile de evaluare tehnică sunt incluse în specificația tehnică (Tehnici de tipărire – ofset 1-5 culori (culoare fluorescentă, înfoliere; lăcuire; ștanțare; tipărire în relief etc., Condiții speciale de securitate și păstrare a mărcilor poștale; Proces de perforare disponibil, inclusiv cu elemente figurative). Un alt criteriu de evaluare tehnică este diversitatea formatelor de mărci. 3. Operatorul economic va include în specificația sa tehnică și de preț, toate formatele disponibile pentru mărci.
Efecte poștale (plicuri și cărți poștale cu marcă fixă)
Data:
11 mai 2020, 10:03
Subiectul întrebării:
Solictare de clarificare.
Întrebare:
Bună ziua, Mulțumim pentru răspuns. De obicei, pentru tender sunt stabilite anumite formate de timbre, de perforație în baza cărora se formează prețul. Rugăm să fie enunțate formatele solicitate pentru licitație. Mulțumim!
Răspuns (11 mai 2020, 10:44):
Buna ziua, Operatorul economic va include în specificația tehnică și de preț, toate formatele sale de timbre și de perforație disponibile. Mulțumim!
Efecte poștale (plicuri și cărți poștale cu marcă fixă)
Data:
13 mai 2020, 09:34
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificare
Întrebare:
Bună ziua, Vă rugăm să scrieți câte mărci vor fi în coală la livrare pentru tabelul solicitat ”Costul tiparului pentru mărcile poștale conform formatelor disponibile”?
Răspuns (13 mai 2020, 16:31):
Buna ziua, Cu referință la solicitarea dvs. vă informăm că, indiferent de formatele mărcilor de care dispun tipografiile, mărcile poștale vor fi emise în coli cu un număr diferit de mărci: • Coli mici cu 4, 6, 8, 9, 10 mărci în coală • Pentru mărcile de formate mici vor fi emise coli cu 10, 15, 20 și 50 mărci în coală Vă mulțumim.
Accesorii poștale
Data:
13 mai 2020, 12:45
Subiectul întrebării:
documentatia standard
Întrebare:
Vă rugăm să anexați formularele 3.6, 3.8 și 3.9, să fie clar ce informații anume solicitați întru evitarea descalificării din motiv că nu am prezentat documente care trebuie sau completarea necorespunzătoare. Am accesat linkul propus anterior, dar nu am găsit acolo aceste formulare
Răspuns (13 mai 2020, 14:11):
Buna ziua, Modelele standard pentru formularele F3.2, F.3.6, F3.8; F3.9. au fost încărcate. Vă mulțumim.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.